User Käyttäjä Salasana  

torstai 11.9.2025 / 17:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hyvä näyttö pelikäyttöön hakusessa. viewsonic vx2240w?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyvä näyttö pelikäyttöön hakusessa. Viewsonic VX2240W?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MaaZe
Junior Member
_
12. helmikuuta 2008 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs tällanen olisi hakusessa. Laajakuva LCD näyttö siinä 20" tai 22" luokassa.

Mitä olen tutkaillut ja opiskellut päivätolkulla, melkein legenda Samsung 226BW olisi tietenkin SE näyttö, mutta paneelihärdellin takia en viitsi vaivautua. Ihan periaatteesta en rupea korjailemaan asiaa (ja c paneeliahan ei vissiin saa ikinä samalle tasolle S tai A version kanssa nopeuden suhteen?) minkä pitäisi olla suht hyvässä kunnossa tehtaalla. Ja 2232BW ruutua vaivaa input lagaaminen, jos olen oikein ymmärtänyt?

Toi VX2240W pisti silmään. Pitäisi olla loistava näyttö nopeuden suhteen, mutta kuulisin mielelläni henkilökohtaisia kokemuksia, yksityiskohtineen kaikkineen jos mahdollista (tykkään lukea arvosteluja). Onko reunojen katselukulmissa ongelmia kun katsoo suoraan näyttöön? (Sivusta katsomisella ei merkitystä, pelinäyttö kun on) Millanen on väritoisto? Onko väritarkkuus mustissa hyvä kun jos tulee peleissä hiiviskeltyä pimeissä tunneleissa? Vaivaako input lagi? Toi jälkimmäinen on oikea kysymysmerkki, olen nimittäin orjallisesti käyttänyt mun vuuuooosia vanhaa 17" Samtron 76E CRT näyttöä ja silmä on siihen tottunut. Vaikka olen enemmän RPG pelaaja ja nopeatempoista räiskintää tulee pelattua vain silloin tällöin, ajatus kuvan pienestäkään laahaamisesta ei oikein erityisesti kiihota... :)

Olen avoin myös muille ehdotuksille samassa hintaluokassa.
MaaZe
Junior Member
_
12. helmikuuta 2008 @ 22:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oho, en huomannut että näytöille on oma osio. Sori!

*edit* voi poistaa. tein uuden.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2008 @ 23:02

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hyvä näyttö pelikäyttöön hakusessa. viewsonic vx2240w?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy