User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 10.9.2025 / 15:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > xvid ongelma, onko virhe pakkauksessa vai purussa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
XviD Ongelma, Onko virhe pakkauksessa vai purussa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Scuppe80
Member
_
24. joulukuuta 2003 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://scuppe.daug.net/musa/ 4.32Mt

tuolta löytyy pikku clippi (sampleXviD.avi) joka ei näy, ja olen kokeillut ffdshowta ja uusia ja vanhoja xvid codekeita.
Eipä vaan näy... tai siis näy oikein... eli siinä on pikseli mössöö ja värivikoja, että jos vittitte koittaa kattoo että näkyykö pätkä teillä oikein? ja jos näky niin millä codekilla?

Hyvää joulua... Syökää kanaa...!
NoBS
Junior Member
_
27. joulukuuta 2003 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän toi ihan täydellisesti näy mutta..
Koita tuolta tota Koepi-versiota ellet jo ole tehnyt sitä.

http://www.divx-digest.com/software/xvid.html

Moderator
_
27. joulukuuta 2003 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ainaki toimi moitteetta.
Moderator
_
27. joulukuuta 2003 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WMP, WinDvd...molemmil vähä suttune kuva ja ääniki särähti pari kertaa ilkeesti
realnerd
Member
_
27. joulukuuta 2003 @ 23:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olihan tuossa välillä Lego-palikoita, ja ääni tosiaan särähti niin ilkeästi kun korvalapuilla kuunteli, että taidanpa lähteä korvapolille :)
Scuppe80
Member
_
28. joulukuuta 2003 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mulla ainaki toimi moitteetta.
chopper:Viittikkö sanua mitä kodekkia käytit?

NoBS:Luulisinpa että oon kokeillu, mutta kokeillaan vielä kerran.

Scuppe80
Member
_
29. joulukuuta 2003 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huhuu tytöt... voisitteko vastailla ;) sillä koitin aivan uusimpia ja vanhojaki XviD codekkeja, eikä oikeaa löydy. mutta suurimmalla osalla jokka oli puheittensa mukaa koittanu niin ei ollu näkyny oikein? että tiedä sitten. Tuo on ny ainut mitä en oo saanu näkyyn. ja toivottavasti viimenen
Auwo
Junior Member
_
29. joulukuuta 2003 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moderator
_
29. joulukuuta 2003 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ffdshow.cfm
Toimii hienosti ja mä käytän tota
..ja mä taas käytän tota samaa et tiä sit mist vikaa ny haettas

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Scuppe80
Member
_
29. joulukuuta 2003 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mika: siis sullako EI TOIMINU?

Auvo: Sulla TOIMII,

ja mulla ei toimi tollakaan?!?!?!?! koittanu ainaki 4 kertaa, asentanu uudelleen ja poistanu kaikki, tyhjentäny rekisterin Reg cleanerilla ja käsipelillä. Mitään ei pitäs olla missään mutta taitaa kuitenki olla jotain jossain.
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. joulukuuta 2003 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko ffdshow vai ffdshow-alpha?
Moderator
_
29. joulukuuta 2003 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä ja Auwo käytetää molemmat tota FFDShowta
Auwol toimii kunnolla, kuva ja äänet.
Mulla kuva on välillä rakeinen ja suttunen, ääni särähtää ilkeesti pari kertaa. Kyllä siitä pätkästä ihan selvää saa, vähän edellä mainittuja häiriöitä vaan.

...vois tietty koittaa päivittää ffdshow uudempaa versioo
Nykyinen versio: build day May 23 2003 eli 23.5.2003
libavcodec version: 0.4.6,build 4668

..en o vaihtanu ku hyvi o toiminu :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2003 @ 19:44

~Jööman~
Senior Member
_
29. joulukuuta 2003 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se jotenkin näkyy joo, mutta kyllä siinä jotain pielessä on... Ääni tosiaankin särähtää ja kuvassa outoa sotkua.

Edit: Kokeilin vielä Linuxissa Mplayerilla ja ihan sama juttu. Eli pakkauksessa vikaa tai tiedosto vahingoittunut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2003 @ 19:58

Moderator
_
29. joulukuuta 2003 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sitähän määki :)
...ois kyl kiva tietää millä chopper ja Auwo sai kunnolla näkymää..tais kusettaa tai vetää jonku avifixin läpi:P

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. joulukuuta 2003 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GSpot sanoo että ehjä.
Virtualdub ei valita mitään, mutta

eli tossa kädessä on vähän häikkää ja tuo punainen /pinkki väri vähän outo samoin palikoitumista.
xvid koepis 2002 ja risat stable
GPRS lataa mulle dataa...
Scuppe80
Member
_
1. tammikuuta 2004 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no nyt on formatoitu c: ja ensimmäisenä koitin ffdshow:ta mutta samat viat edelleen...

taitaa jotku puhua kakkendaalenia :)

Mutta kyllä kun kyselin muilta jotka oli kattonu samaa niin niilläki oli näkyny kuulemma (hyvin)

tiedä sitten...
Auwo
Junior Member
_
2. tammikuuta 2004 @ 03:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paremmin tarkasteltua, niin käsi näyttää samanlaiselta, mutta tota pinkkiä pikselimössöä mulla ei esiinny.
nyam
Member
_
2. tammikuuta 2004 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla tuli pakkauksen kanssa samaa tasoa.. Käytin muistaakseni Quarterpel ja Chroma Motionia yhtä aikaa..

Eli käsitin sen jotenkin niin ettei Lumi maskia voi käyttää yhdessä Quartelpelin ja Kromin kanssa?!?

Joten jatkoin ihan normaalisti ensimmäinen pass ilman lumi maskia.. pelkkä interlace (interlace filmeille) ja lisäsin lumi maskin vasta 2nd passillä.. En käytä kromia enkä quarterpeliä yhtä aikaa!
Junior Member
_
2. tammikuuta 2004 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tos oo mitää vikaa. Pientä virhettä on...
Scuppe80
Member
_
3. tammikuuta 2004 @ 06:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä vähän lisää kuvia

ja eikä tainnu olla ees parhaat palat.
Mainos
_
__

_
Pike84
Newbie
_
6. tammikuuta 2004 @ 06:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näkyi aika suttusesti, eli siis noi pikselöitymiset tuli, mutta sitä pinkkiä ei mullakaan esiintynyt.

XMPlay rocks! www.un4seen.com
Aiheeseen liittyviä linkkejä
XviD- ja DivX-videoiden katseluun tarvitset vain ilmaisen FFDSHOW:n, löydät sen tästä osoitteesta.

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
.mkv purku ja siitä sitten.avi (xvid) kuinka? 6 24. maaliskuuta 2012 Videon muuntaminen toiseen formaattiin
Miten wmv xvid-muotoon 7 12. tammikuuta 2012 Videon muuntaminen toiseen formaattiin
Hidas .ts - xvid muunto ? 3 8. joulukuuta 2011 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit
Xvid DVD:lle 10 29. elokuuta 2011 Videon muuntaminen toiseen formaattiin
Mp3 soittimen video formaatiksi Avi (XviD) 5 16. huhtikuuta 2011 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit
Xvid + subit 2 22. helmikuuta 2011 Videon muuntaminen toiseen formaattiin
TORRENTS JA dsr.xvid-lmao.r00 14.31 MiB 4 10. lokakuuta 2010 Kaikki muut keskusteluaiheet
Lomituksen poisto, Miten järkevintä? (virtualdub - xvid) 7 5. elokuuta 2010 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit
WMP11, Vista, MP4 ja Xvid, eikö kaiken järjen mukaan pitäisi toimia? 2 16. huhtikuuta 2010 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit
DVD -- xvid avi tuottaa rankasti pikelöityvää kuvaa 5 27. maaliskuuta 2010 DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > xvid ongelma, onko virhe pakkauksessa vai purussa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy