User Käyttäjä Salasana  

torstai 11.9.2025 / 16:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > razer copperhead
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Razer copperhead
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Stiletti
Suspended due to non-functional email address
_
13. helmikuuta 2008 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sellanen ongelma hiiren kanssa että kun klikkaan jotain kuvaketta niin se napsauttaa sitä 2 kertaa 1 napsautuksella, ja olen kattonut ohjauspaneelista hiiren asetukset niin ei siellä ollut mitään vikaa, joten miten sais korjattua tälläsen ongelman? Apua tarttis!

Member
_
13. helmikuuta 2008 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla sama hiiri. eli hiiren mukana tulee razerin cd-levy jossa ohjelma josta saa hiiren asetuksia säätää. myös sitä "double klik" nopeutta niin sitä vaan pienemmälle.
Stiletti
_
13. helmikuuta 2008 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, samaa mieltä olisin että sieltä asetuksista täytyis säätää se, kiitoksia!

Stiletti
_
13. helmikuuta 2008 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli tässä semmonenkin onglema ( ei kovinkaan iso) että tää vasemman puoleinen näppäin ei toimi, se on jotenkin jäykkä että sitä täytyy painaa aika lujaa että se napsauttaa, yritin kattoa sisälle niin ei siellä mitään roskaa ollut välissä :|

Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2008 @ 03:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pistä hiiri takuuseen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > razer copperhead

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy