User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 02:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > 8800 gtx ajurit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
8800 GTx ajurit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Gobzima
Newbie
_
14. helmikuuta 2008 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikäs kaveri hommasi itselleen tuollaisen GTx-näytönohjaimen koneeseensa. Vanhan näyttiksen ajurit poistettiin ensin ja uusi ohjain vaihdettiin koteloon.
Koneessa on ilmeisesti jonkinlainen ajuriongelma, koska se kyllä ymmärtää näyttiksen ja suostuu näyttämään kuvaa koneen käynnistyessä windowsin lataamiseen asti. Sen jälkeen pimenee ja muu kone aukeaa normaalisti. Ajuri-cd:tä kone ei joko tunnista tai se pitäisi asentaa "sokkona" koneen käynnistyttyä.
Itse hommasin uuden koneen vastikään tammikuun aikana ja nyt tämä kaverini olisi tulossa kovalevyn ja näyttiksen kanssa asentamaan ajurit minun koneellani kovalevyllensä väittäen että mitään haittaa muulle koneelle ei tapahdu.

Eli siis; Muuttaako näytönohjaimen ajurien asennus esim emolevyn asetuksia? Onko ajurien asennus toisella koneella ok?
Gobzima
Newbie
_
16. helmikuuta 2008 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko muilla ollut samojen ajurien kanssa samanlaisia ongelmia? Onko tietoa mistä ongelma johtuu?
MikroMake
AfterDawn Addict
_
16. helmikuuta 2008 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollut 169.21 -ajuri koneessa siitä saakka kun se ilmestyi eikä ole ollut mitään ongelmaa.

http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_169.21_whql_uk.html

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
zetta
Junior Member

2 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2008 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan lisävirtapiuha kiinni?
Gobzima
Newbie
_
16. helmikuuta 2008 @ 22:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu on lisävirta kiinni...
Laitetaan nyt koko kone uusiksi kun kerran ruvettiin säätämään. Prossu (intel e8400), emo ja kovo tilauksessa. Sitten pitäisi olla kaikki uudet komponentit kasassa ja toivon mukaan ongelma poissa.
Mainos
_
__

_
ZamPPa007
Suspended due to non-functional email address
_
17. helmikuuta 2008 @ 00:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tohon pitää laittaa bios-päivitys että se toimii niin ainakin minä oon käsittäny..

Asus P5N-E SLI|Intel E6750 3.0 Ghz|HD3850 256mt|2Gt PQI 800Mhz|Aspire 550w|Antec Super Lanboy|Logitech G11|Razer Diamondback 3G <3
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > 8800 gtx ajurit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy