User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.1.2026 / 07:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > geforce 8600 gt vihreän värisiä läpinäkyviä neliöitä ruudussa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Geforce 8600 gt vihreän värisiä läpinäkyviä neliöitä ruudussa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
14. helmikuuta 2008 @ 19:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs käytössäni on PNY 8600 GT 256mb ddr3 ja kun käynnistän Call of duty 4 ruutuun tulee vihreitä neliön muotoisia läpinäkyviä palikoita ruutu täyteen. latasin juuri uuden näytönohjain ajurin Nividia control panel Version 1.5.30.38. vastatkaa pian! jos saatte jotain selkoa tosta
FCUKVIP
Junior Member
_
14. helmikuuta 2008 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Itselläni oli sama ongelma hyvin pitkään ..3-6 kk. Se joskus ilmestyi ja joskus ei. Asensin juuri uudet ajurit Forceware 169.21 ja ongelma loppui siihen (entinen ajuri oli 162.50). Imuroi uudet ajurit ja poista vanhat ajurit ennenkuin asennat uuden. Itsellä Asus Geforce 8600 GT 256Mb.
Junior Member
_
15. helmikuuta 2008 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en voi asentaa tuota ajuria koska se on vain vistalle, asensin juuri Nvidia Forceware 169.28 Beta version ja ei yhtään auttanut
Senior Member
_
15. helmikuuta 2008 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myös esimerkiksi liian lämpimänä käyvä kortti voi aiheuttaa tuollaisia virheitä kuvaan. Tarkistahan lämpötilat.

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Junior Member
_
15. helmikuuta 2008 @ 22:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
millä minä voisin katsoa näytönohjaimen lämpötilat?
Member
_
15. helmikuuta 2008 @ 23:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Everest home editionilla näkee lämmöt ja on ilmainen ohjelma.
Lataa tästä linkistä: http://www.softpedia.com/get/System/Syst...e-Edition.shtml

AMD Athlon 64 3400+ 2.2 GHz | Geforce 8600 gt 512MB, Core 651MHz, Memory 2x 400MHz | 2Gt 400 MHz DDR | Acer FC51GM | XP Home Edition | Logitech MX Revolution
Junior Member
_
15. helmikuuta 2008 @ 23:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
75 enimmillään lämpötila huitelee 60 päälle varmaan keskilämpötila
Member
_
3. maaliskuuta 2008 @ 00:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla tuli myös pieniä neliöitä (kuin shakkiruudukkoa) ruutu täyteen pelissä kuin pelissä, ikään kuin joka toinen neliö puhdas ja joka toinen täynnä pieniä suhisevia vihreitä pikseleitä.
Kortti on Palitin 8600GT Sonic+. Ajureiden kanssa taistelin, lämmöt tarkistin, otin kortin ulos koneesta ja putsasin, alikellotin. Mikään ei auttanut. Ostin Leadtekin Geforce 8800GT:n ja olen tyytyväinen! :) Pistän 8600GT:n takuuseen, jotain vikaa siinä kortissa on.
Senior Member
_
3. maaliskuuta 2008 @ 07:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ilmeni ASUS GeForce 8600 GT 256 MB sellaista tummanpunaista, ja sellaisia viivoja Medal of Honor Allied Assaultissa. Ongelma oli uusimmissa ajureissa. Koska heti kun olin asentanut levyltä mukana tulleet, niin ongelma hävisi. Joten ehkä ne uusimmat ei ole aina paras vaihtoehto, vaikka pitäisi. Tai sitte se voi olla myös kortista kiinni.

FCUKVIP
Junior Member
_
4. maaliskuuta 2008 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin uusimmat ajurit Windows Xp käyttikseen. Mulla ei ole Vistaa enkä pidä Vistasta. Tosin kyllä mulla esiintyy vieläkin joskus niitä vihreitä neliöitä. Lämpötila on 60 C ja jos pelaan ..nousee 75 C asti. Olen ajatellut, koska tässä Asuksen 8600 GT ohjaimessa on tosiaakin jotain vikana. Windowsin kuva tilttaa 10-28 tunnin käytön jälkeen, tosin ei koskaan peleissä. Mutta sinänsä oudoksi tekee, että vaikka kuva freezaa niin ääni toimii ihan normaalisti. Olen yrittänyt kaikkea: asentanut Windowsin lukemattomia kertoja, poistanut IDE kovat ja käyttänyt vain SATA ja USB kovoja. Mikään ei auta. Muistitkin olen testannut ja ne olivat ok, ainakin memtest86 ohjelman mukaan.

Olisiko kenellekään antaa vinkkejä? Vai tyydynkö hankkimaan uuden näyttiksen koneeseen? Emona on halpa ASUS M2N emolevy ja 400 W Nexus 80% sekä prossuna AMD X2 5600+.

Kiitos kaikille.
Member

4 tuotearviota
_
4. maaliskuuta 2008 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuntuu aika monella olevan tota näissä 8600gt:eissä.. Hui rupee pelottaa ku just oon tommosta hankkimassa :D
L00o00L
Newbie
_
17. heinäkuuta 2008 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on toi iha sama onkkelma enkä saa sitä pois vaikka oon asentanu uusimmat ajurit yms :/ Tietääkö kukaan miten noi vihreet neliöt saa pois?
Mainos
_
__

_
Member
_
23. heinäkuuta 2008 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti L00o00L:
Mulla on toi iha sama onkkelma enkä saa sitä pois vaikka oon asentanu uusimmat ajurit yms :/ Tietääkö kukaan miten noi vihreet neliöt saa pois?
Takuuseen... Itse tässä juuri lähettämässä. Rautapohjainen vika taitaapi olla. Ostin toisen ohjaimen kun tuntuu tosiaan monella tuota samaa vikaa olevan.

ASUS M4A77TD Pro, AMD Phenom II x4 965 Black Edition, Zalman CNPS10X, Kingston Hyper X 1600Mhz DDR3 6Gt, XFX Radeon HD 5870, E-mu 1212m, Corsair TX650W
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > geforce 8600 gt vihreän värisiä läpinäkyviä neliöitä ruudussa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy