ongelmani on tällä kertaa varmuuskopioidun psx pelin polton kanssa.
Eli kun olen yrittänyt polttaa kyseistä peliä, joka on img, ccd, formaatissa, niin olen yrittänyt polttaa peliä Clone CD:llä sekä alcohol 120% ohjelmilla, mutta tuloksetta, sillä kun yritän aukaista vastapoltettua levyä psx konsolissa, niin silloin tulee vain konsolissa teksti: Please insert Playstation CD-ROM. tähän mennessä olen kokeillut polttaa 2x sekä 48x nopeudella, mutta ei ole silti lähtenyt toimimaan peli konsolin puolella, missäköhän voisi piillä vika, kun ei pelit lähde toimimaan psx konsolilla, mennyt jo 4 kpl CD-R-levyjä hukkaan, niin en kehtaa enää kokeilla polttaa kyseistä peliä, ennenkuin saan jonkinlaisia ohjeita ja neuvoja, että kuinka onnistuisi polttaa varmuuskopioitu psx peli cd-r-levylle, ja olen valinnut clone cd:llä Game disk-tilan, sekä alcohol polttoohjelmalla Playstation polttotilan...
Edit: Pelin pelaaminen image tiedostolta onnistuu epsxe emulaattorilla, mutta pelin pelaaminen ei onnistu itse konsolilla levyltä, jonka poltin aikaisemmin, myöskin pelin pelaaminen polttamaltani levyltä onnistuu epsxe emulaattorilla, mutta ei itse konsolilla, ihme vika sanon minä kyllä!
Edit.2: psx pelin poltto onnistuu ihan ongelmitta toisella tietokoneella, mutta sillä toisella taas ei onnistu ei sitten millään...