User Käyttäjä Salasana  

torstai 11.9.2025 / 16:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > [ratkaistu] kysymys prosessorin (e8400) kellottamisesta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
[RATKAISTU] Kysymys prosessorin (e8400) kellottamisesta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

4 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2008 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun tulee nyt tässä tuo prosessori ja joskus sitä ehkä rupean kellottamaan, niin ennenkun rupeen ottaa tuosta kellottamisesta kunnolla selvää niin kysysin, että pääsenkö mä mihinkään kunnon tuloksiin kun emolevy tukee 1333 fsb:tä ja prossun fsb on jo vakiolla sen verran. Niin enhän mä vissiin silloin fsb:tä pysty nostamaan? ni sillonhan nostan vaan kerrointa ja voltteja, niin onko siis pelkästään näiden nostaminen kannattavaa? Lisäks kysysin vielä että kun prosessorii kellottaa ni pitäskö samalla kellottaa muistit, ei meinaan tekis mieli ku p5k se emolla (joka mulle on tulossa) on ollu muistien kellottamisessa jotain pahempia ongelmia

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2008 @ 13:48

Senior Member
_
18. helmikuuta 2008 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yottabyte:
Kun tulee nyt tässä toi prosessori ja joskus sitä ehkä rupeen kellottamaan, niin ennenku rupeen ottaa tosta kellottamisesta kunnolla selvää ni kysysin, että pääsenkö mä mihinkää kunnon tuloksiin ku emolevy tukee 1333 fsb ja prossun fsb on jo vakiolla sen verran ni enhän sillon fsb:tä pysty nostaa? ni sillonha nostan vaan kerrointa ja voltteja, niin onko siis pelkästään näiden nostaminen kannattavaa? Lisäks kysysin vielä että kun prosessorii kellottaa ni pitäskö samalla kellottaa muistit, ei meinaan tekis mieli ku p5k se emolla (joka mulle on tulossa) on ollu muistien kellottamisessa jotain pahempia ongelmia

Kerroin prossussa on lukittu, joten FSB;tä siitä joutuu nostamaan ja kyllä se sen kestää kun vaan volttia antaa.

Muistit taasen kellottuu itsestään kun FSB;tä nostaa, joten voltteja joutunee nostamaan niissäkin.

Asus Sabertooth P67//Core i5 2500K @ 4.3Ghz//Corsair 2x4GB DDR3 1333MHz Clk 9//Gigabyte GTX 560 Ti OC//XFX 550W//FD Define R3//
Senior Member

4 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2008 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kiitos, se vähän jo selvensi =D
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > [ratkaistu] kysymys prosessorin (e8400) kellottamisesta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy