User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 17:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wolfenstein enemyterritory serveri ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wolfenstein Enemyterritory serveri ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Prolehma
Member

4 tuotearviota
_
22. helmikuuta 2008 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

Latasimpa tuossa juuri tuon ET:n ja nyt on sellainen ongelma, että serverit eivät näy. Palomuurista ei pitäisi olla kyse, sillä sallin sen.
Ja asetuksista laitoin, että yhteys on modem.

Eli missä voisi olla vika?
Member

1 tuotearvio
_
23. helmikuuta 2008 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katos toi ensin onko noin??
ja tuosta on kyllä aika monta juttua jos googletat

E:ja kumpi sinulla on Xp vai visva?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. helmikuuta 2008 @ 10:00

Prolehma
Member

4 tuotearviota
_
23. helmikuuta 2008 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palomuurissa ei pitäisi olla vikaa ja minulla on XP.
Prolehma
Member

4 tuotearviota
_
23. helmikuuta 2008 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko ongelma johtua siitä, että minulla on kyseisen pelin v2.55 ja v2.60 on jo ilmestynyt? Eli pitäisikö minun päivittää tuo ET uusimpaan versioonsa?
Prolehma
Member

4 tuotearviota
_
23. helmikuuta 2008 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko ongelma johtua siitä, että minulla on kyseisen pelin v2.55 ja v2.60 on jo ilmestynyt? Eli pitäisikö minun päivittää tuo ET uusimpaan versioonsa?
Senior Member

5 tuotearviota
_
23. helmikuuta 2008 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeileppa vaikka sitä...

Mainos
_
__

_
Prolehma
Member

4 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2008 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei päivittämineenkään tuonut ratkaisua ongelmaan. :S
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wolfenstein enemyterritory serveri ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy