Eli ongelmani liittyy tällä kertaa axxo videoihin, eli videoihin, jotka on axxo laittanut jakoon internettiin, eli ongelmana on että kun avaan kansion jossa kyseinen video sijaitsee, niin tulee vain että explorer.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava, pahoittelemme häiriötä, tämä ongelma esiintyy kaikilla axxon laittamilla videoilla, ja kummallakin käyttämälläni tietokoneella esiintyy seuraavanlainen ongelma, en tiedä että mitä pitäisi seuraavaksi tehdä, toivottavasti joku osaisi jelpata minua tämän ongelman kanssa, voin laittaa vielä liitteksi bsplayerin antaman virheilmoituksen, jos se auttaisi ongelman ratkaisussa:
BSplayer v1.37.826, Unhandled exception at EIP: 0279D67E
If you click 'Close' application will be terminated.
Please report this info to the author with description what were you doing.
If you have internet connection, it's recommended to send error report, this will help us solve problems faster.
Invalid floating point operation
EInvalidOp
Call stack: 00000000,0279D67E,0040367F
En tiedä, että olisiko tämä pitänyt sittenkin laittaa digivideo alueelle tämä viesti...
Edit: ai niin, ja käyttöjärjestelmä jossa tämä ongelma esiintyy on Windows XP Home Edition... Olen Kokeillut avata kyseistä tiedostoa Myöskin Ubuntu linuxilla, ja on ongelmitta avautunut sillä järjestelmällä kyseiset tiedostot, eli kyllä taitaa olla parasta turvautua ubuntuun, kun se on asennettuna toisessa tietokoneessa, tai sitten on asennettava toisellekin tietokoneelle ubuntu, kun siinä kerran toimii kyseiset videot...
BSPlayerin ilmaisversiota ei muutenkaan kannata enää käyttää, koska sen uusissa versioissa tulee mukana haittaohjelma ja viimeisin puhdas versio on jo vanhentunut ja jälkeenjäänyt. Maksullinen pro-versio on toki erittäin hyvä.
Syy miksi videot näkyivät Linuxissa, muttei Windowsissa on BSPlayerin, eikä Windowsin, koska Linuxin puolelle on todenäköisesti asennettu joku muu ohjelma, jolla ne näkyivät.
Kiitos vinkistä Gigabitille, sain siitä vinkistä inspiraation, että kyseinen ohjelma on poistettava, niin vika poistui kuin poistuikin kuin aivan itsestään :) , käytössäni oli tosiaan vanha versio bs playeristä, nyt olen käyttänyt videoiden katseluun gom playeriä sekä vlc:tä, jotka olen todennut laadukkaiksi ja toimiviksi videontoisto-ohjelmiksi...