User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 18:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > re:tarvitsen 2d pelinteko-ohjelman
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Re:Tarvitsen 2d pelinteko-ohjelman
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
alker
Suspended due to non-functional email address
_
23. helmikuuta 2008 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin että tarviin 2D pelinteko-ohjelman ei mikään vaikee käytönen vaan ihan helppo ja hyvä alotelijalle :D

Sorry ei oo tulossa :D
Skw
Junior Member
_
23. helmikuuta 2008 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Game Maker on oikein hyvä ainakin pienille 2D-peleille:

http://www.yoyogames.com/gamemaker/
alker
_
23. helmikuuta 2008 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä oon jo kokeilut sitä game maker liian vaikea käytöinen

Senior Member
_
23. helmikuuta 2008 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Multimedia Fusion ja The Game Factory ovat vanhoja ja helppoja.

Tosin, jos Game Maker on jo liian vaikea, jätä suosiolla näiden pikkupelien tekeminen. Helpompaa ohjelmaa on vaikea löytää. Ja luulen, että ohjelman "vaikeus" omalta osaltasi johtuu siitä ettet ole jaksanut paneutua siihen 2 tuntia enempää.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Mainos
_
__

_
alker
_
24. helmikuuta 2008 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensinäkin minä tein sillä pelin joka oli ihan p*ska ei ole hyvä minun mielestä kyllä se on helppo käytöinen mutta en pitänyt sen tekemästä pelin loppu tuloksesta :P

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > re:tarvitsen 2d pelinteko-ohjelman

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy