oon nyt kyselly ympäriinsä ja päätinpä kysyä täältäki, että voinko arvioida prossun lämmöt, sanotaanko kymmennen-viidentoista asteen haarukalla, tietämättä oikeasti lämpöjä, vaikka mittaamalla coolerin kuparisen heatpipe-putkien kannan lämmön ja tyyliin lisäämällä siihen vaikka 10c? (e8400 lämpöanturit rikki, intel ei anna takuuta ku ei oo kuulemma valmistusvika. Oon melko varma, että kyse on justiinsa näistä antureista, voitte etsiä/lukea aikasemman threadini joka koskee tätä suluissa olevaa, jos ette muuten usko, tai epäilette). Haluisin kellottaa prosessoria ja haluisin pysyä "terveellisissä" lämmöissä, helpottais ja riittäis jo jos voisin tietää että koska oon "terveellisiissä" lämmöissä ja koska oon ylittänyt.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yottabyte: oon nyt kyselly ympäriinsä ja päätinpä kysyä täältäki, että voinko arvioida prossun lämmöt, sanotaanko kymmennen-viidentoista asteen haarukalla, tietämättä oikeasti lämpöjä, vaikka mittaamalla coolerin kuparisen heatpipe-putkien kannan lämmön ja tyyliin lisäämällä siihen vaikka 10c? (e8400 lämpöanturit rikki, intel ei anna takuuta ku ei oo kuulemma valmistusvika. Oon melko varma, että kyse on justiinsa näistä antureista, voitte etsiä/lukea aikasemman threadini joka koskee tätä suluissa olevaa, jos ette muuten usko, tai epäilette). Haluisin kellottaa prosessoria ja haluisin pysyä "terveellisissä" lämmöissä, helpottais ja riittäis jo jos voisin tietää että koska oon "terveellisiissä" lämmöissä ja koska oon ylittänyt.
Voinko arvioida CPU:n lämmöt tietämättä niitä oikeasti: