User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 23:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > nero startsmart
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nero StartSmart
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
willy_boy
Newbie
_
26. helmikuuta 2008 @ 23:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä mulla on sellanen tatti ja pottu homma että ainakun yritän polttaa musiikkia datalle eli sillee että menee noin 150 biisiä yhelle levylle niin se ei ikinä polta sitä loppuun!!!! kerran kokeilin että laitanpa tässä 1 ainoan biisin ja kokeilen polttaa mutta ei onnistu!! tässä on kuva http://www.ii2.org/user.php?nick=willy_boy se on otettu mun ii2 käyttäjältä kun laitoin sen sinne kun muualle en saanut... käykää kattoo

kiitos etukäteen! ja olen kokeillut käyttää eri ohjelmia mutta nekään eivät toimi

ps. olen saanut poltettua 1 dvd ja 2 dc data levyä! mutta en enäää!!!
Senior Member
_
27. helmikuuta 2008 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaksi en osaa sanoa poistaako tämä ongelmaasi, mutta koskaan ei ole suositeltavaa polttaa levyä täydellä nopeudella, mitä kirjoittava asema tukee. Eli kokeile alentaa levyn polttonopeutta.

:.Phantomenium.:
willy_boy
Newbie
_
27. helmikuuta 2008 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ööö oon yrittäny ettii sitä miten se alennetaa mut ei löytyny mistää... voitko laittaa ohjeet koska oon kattonu melkee kaikki paikat läpi mut en löytäny :(
willy_boy
Newbie
_
27. helmikuuta 2008 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti willy_boy:
ööö oon yrittäny ettii sitä miten se alennetaa mut ei löytyny mistää... voitko laittaa ohjeet koska oon kattonu melkee kaikki paikat läpi mut en löytäny :(
nyt löysin siellä on
vähintään
turvallinen tila
automaattinen
maksimi

Käytössä on toi turvallinen tila eli sitä pienempi on vähintään... kokeilen sillä kerron tuloksen sitten
willy_boy
Newbie
_
27. helmikuuta 2008 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei toiminu vielkäää... samaa erroria puskee kokoajan! aina että polttoprosessi epäonnistui nopeudella pla pla pla!!!!!!
Mainos
_
__

_
Moderator
_
27. helmikuuta 2008 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siirrän oikealle alueelle..
Ja, jos tulee lyhyen ajan sisällä lisättävää viestiin, niin tee se editoimalla vanhaa viestiä. Tämän näköinen kuva viestisi oikeassa reunassa:

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > nero startsmart

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy