Lueskelin tuossa, että Abit IP-35 emolevyssä on dual-boot ongelma. Itse olin ostamassa kyseistä emoa, mutta enpä tiedä enää. Onko ehdotuksia mikä olisi hyvä emolevy jossa ei olisi samantyylisiä ongelmia, tai ongelmia yleensäkään? Olisiko MSI-emo hyvä? Niin ja quadcore tuki täytyy olla emossa. =)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tubsie: Lueskelin tuossa, että Abit IP-35 emolevyssä on dual-boot ongelma. Itse olin ostamassa kyseistä emoa, mutta enpä tiedä enää. Onko ehdotuksia mikä olisi hyvä emolevy jossa ei olisi samantyylisiä ongelmia, tai ongelmia yleensäkään? Olisiko MSI-emo hyvä? Niin ja quadcore tuki täytyy olla emossa. =)
Lähti dualboot ihan BIOS päivityksellä, eikä se muutenkaan haittaa mitään kun ei siihen montaa sekunttia mene. Tosin siinä vaiheessa kun uutta konetta kaverille alko näyttää ja kone vetää dualbootin ni hävetti kyl vähä. :(
itsellä IP35-E ja oli ennen Dual boot, päivitin biosin uusimpaan eikä ole dual boottailua nähty. eikä siitä muutenkaan niin kauheasti haittaa ole, vie ehkä 5 sekuntia enemmän aikaa käynnistyä.