User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 18:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > arctic cooling accelero s1??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Arctic Cooling Accelero S1??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kikkeli1
Suspended permanently
_
1. maaliskuuta 2008 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin minä täällä taas kyselen. xD että kun mulla on 8800 gt ja kellot on core 675 ja muistit 975.niin olisko mun järkevää laittaa tota cooleria näyttikselle? että saisko sillä HUOMATTAVAA TEHOA että kun kellottelis. toisinsanoen pystyskö sen jäähyn avulla kellottaa niin paljo että sen huomais peleissä ja tehoissa?? ja aattelin laittaa siihen päälle noctuan tuulettimen. kiitos taas paljon vastanneille!!

"i know everything"
Senior Member

8 tuotearviota
_
2. maaliskuuta 2008 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän toi muropaketin vertailussa ainaki loisti hinta/tehosuhteeltaan http://plaza.fi/muropaketti/artikkelit/j...it-talvi-2008,1

EVGA P55 FTW - i5 750 - 4GB - GTX 460 1GB - Benq 22"
Samsung NC10, Asus Eee PC 1215N
Samsung Galaxy Note
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > arctic cooling accelero s1??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy