User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 14:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows asennus ei käynnisty
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows asennus ei käynnisty
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tikkAr1
Newbie
_
2. maaliskuuta 2008 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei elikkä minulla olisi ongelma tuossa windowsin asentamisessa. Elikkä ostin tuossa uuden koneen viimeviikolla ja kasasin sen sitten ja nyt olen yrittänyt asentaa windows vistaa. Olen säätänyt koneeni buuttaamaan dvd asemastani, mutta kun se yrittää buutata sieltä mitään ei tapahdu. Ruutu jää vaan mustaksi. Olen koittanut vaihtaa eri dvd asemaa mutta siltikään ei toi. Vika ei myöskään ole levyssä, koska se toimii kaverillani kokeiltaessa.

Emo: MSI P35 Neo2-FR

Asus A8V deluxe
Geforce 6800GT
AMD athlon 64 3800+ venice
2x 512mb Kingston HyperX 400mhz
Western Digital 200gt
tattipaa
Newbie
_
4. maaliskuuta 2008 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dvd asema väärin kytketty tai käytät waretettua windowsia joka on DvD-RW levyllä jota asemasi ei välttämättä tue.
Sanot kaverillesi, että polttaa sen dvd-r levylle jota asemasi luultavasti tukee.

Tuli pientä spekulointia. En syytä warettamisesta :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows asennus ei käynnisty

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy