User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 12:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule plussaan tarviisin opastusta.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emule plussaan tarviisin opastusta.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
box
Suspended due to non-functional email address
_
3. tammikuuta 2004 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No latasin sen tuosta linkinstä..miten minun pitää asentaa se mulla on kyllä winrar?
FatShady
_
4. tammikuuta 2004 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen jo kokenut Emulen käyttäjä ja vain harvoin nopeus ylittää 20 kbps. Silloinkin aktiivisia latauksia on samalla hetkellä kymmenkunta.
Uudelleen asentamani versio Emulesta on nyt ollut päällä lähes yhtäjaksoisesti noin kuukauden ja keskimääräinen latausnopeus on siitä huolimatta vain noin reilu 1/6 keskimääräisestä lähetysnopeudesta (joka on noin 43,5 kbps).

Mutta Emulen hyvyys piileekin siinä, että jos vain tiedostossa on "tarpeeksi" lähteitä, VARMASTI tulee perille. Ja onhan tiedostovalikoima Emulessa laadukas, sillä mitä suuremmalla määrällä tiedosto on kokonaisena sitä varmempi voi olla tiedoston virheettömyydestä.
PK66
Member
_
4. tammikuuta 2004 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Box, senkun vaan purat paketin emulen kansioon ja annat sen korvata kaikki siellä jo valmiina olevat.

Trust me, i know what i'm doing...
http://pk66.cjb.net
box
_
4. tammikuuta 2004 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok kiitti!
aapeesee
_
11. tammikuuta 2004 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pk66:lle sen verran että tollain kun vaihtaa muuliclienttia "pura vaan kaikki siihen vanhan päälle" menettää mm krediitit....ja taas alkaa alusta...
box
_
22. tammikuuta 2004 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PK66 vaikka mulla ei ole nyt mitään emulea koneelle niin voinko purkaa ton emule skivkan
johonkin kansioon..siis pitääkö minulla olla alkuperäinen muuli että voin asentaa tuon?

Joku muukin voi vastata jos tietää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. tammikuuta 2004 @ 14:05

box
_
22. tammikuuta 2004 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis pitääkö minulla olla ensiksi joku emule versio että voin asentaa siihen sen sivkan modin.
Vai toimiiko se ihan itsenäisesti.
Vastatkaa joku asiasta tietävä!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. tammikuuta 2004 @ 07:59

cr3tin
Member
_
8. helmikuuta 2004 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei siinä mitään aikaisempia emuleja tarvita. Ei kun asentamaan vaan.
Nkk
Newbie
_
9. helmikuuta 2004 @ 05:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla 0.30e ja se pysyy käynnissä parista minuutista muutamaan tuntiin. 3 tapaa kaatua, joko se vaan kaatuu eikä ilmoita mitään tai sit emulen ilmoitus et joudutaan sulkemaan tai sit Windowsin virheilmoitus josta jää lokiin merkintä. Norman firewall mulla, mut koitin sammuttaa sen eikä vaikuttanut asiaan. Käyttis xp home
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. helmikuuta 2004 @ 06:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on taas eMule plus, uusin versio, ja hyvin toimii kuten ovat toimineet aiemmatkin plussat, mutta on yksi sellainen kaveri, joka ME-käyttiksensä kanssa joutui taistelemaan muulin kanssa eli muuli kaatuili yhtenään ja kun vaihtoi käyttistä XP:ksi, muulin kaatumiset loppu. En väitä ettäkö tämä kaatuilu johtuisi käyttiksestä, mutta ainakin tuossa yhdessä tapauksessa käyttiksen vaihto auttoi.
Nkk
Newbie
_
9. helmikuuta 2004 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja tarkennukseks. Mulla oli 0.30a ennen tätä ja siinä sama ongelma.
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. helmikuuta 2004 @ 06:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mikä liittymä sulla olikaan?
Nkk
Newbie
_
9. helmikuuta 2004 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soneran kaapeli
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. helmikuuta 2004 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sillä mainitsemallani kaverilla on myös kaapeliliittymä, tiedä sitten, johtuako siitä, tuskinpa.

Onko sulla muita ohjelmia käynnissä samaan aikaan?

Onhan tuo muuli "kuluttava", eli kuormittaa kyllä, mutta outoa on, jos kaatuilee.

Palomuuria itse veivaan "alaspäin" kun käytän muuli plussaa mutta palomuurin ei sentään pitäisi olla syynä muulin kaatumiseen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2004 @ 08:47

cr3tin
Member
_
9. helmikuuta 2004 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikilla muilla näyttää aina olevan ongelmia emulen kanssa, mutta mulla on ainakin tuo plussa toiminut ihan hyvin. Minulla on 512/512 yhteys ja saa ladattua 40-50kt/s. Onko tuo jo ihan maksimi vai olisiko mahdollista päästä vielä suurempiin nopeuksiin? Tällä hetkellä lataus on säädetty 64 ja lähetys 40. Kannattaisiko noita muuttaa? Minulla emule estää käyttäjiä parin minuutin välein agressiivisen käytöksen vuoksi. Onko tämä ihan normaalia?
Juusu
Member
_
9. helmikuuta 2004 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmosen vinkin vielä pistäisin emulesta, että kannattaa laittaa ~10 filua tulemaan samanaikaisesti. Tällöin nopeus ainakin itselläni kohoaa tuonne 40-50KB/s kieppeille. Nämä tulevat semmosessa parissa päivässä, eikä tarvi vahtia koneen ääressä sekuntiakaan. Ei tule kymmenkunta cd:llistä dc:llakaan sen nopeammin, siis 512-liittymällä, mikä tod.näk. suurimmalla osalla on. Emule on tarkoitettu multidl:een. Jos tarvitsee vain yhden tietyn filun ja nopeasti, se kannattaa ottaa reversellä.
aapeesee
_
9. helmikuuta 2004 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nkk:lle tiedoksi että norman ja emule eivät toimi keskenään. norman vaihtoon jos haluat muulitella. varma juttu. nimim. mullakin oli norman kerran, ei tuu enää ikinä...enkä o ainoa.

ja 40-50 sisään 512:lla on vakiojuttu muulille. et pääse parempaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2004 @ 22:50

Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. helmikuuta 2004 @ 02:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mulla on myös tuo muuli plussa toiminut ihan hyvin. Nopeus on lähes vakio tuo 40-50kt/s.

Tietysti paljon riippuu mitä yrittää imuttaa, mutta pääsääntöisesti ei valittamista muuli plussan suhteen.
Mainos
_
__

_
Nkk
Newbie
_
10. helmikuuta 2004 @ 03:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aapeesee kiitos vahvistuksesta, mä Normannia oon epäillyt. Mut suljin firewallin päiväks kerran eikä auttanut, pyöriikö se jossain taustalla kuitenkin, vai onko virustorjunta ongelma. eilen asensin plussan ja se on nyt 10 tuntia pyörinyt.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule plussaan tarviisin opastusta.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy