User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 05:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näytönohjain
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uusi näytönohjain
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

2 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2008 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Kaveri tarvitsis uuden näytönohjaimen minkä hintaluokka on sinä GF 8600 lähellä. Eli mitä itse olen täällä palstoja lueskellut kaikki ovat sanoneet 8600 huonoksi näytönohjaimeksi mistä maksaa paljon eikä saa hyvin tehoja. Ite ehdottaisin kaverille 9600:sta.

Mitä te ehdottaisitte eli PCI-E näyttis kyseessä ja se ei saisi olla passiivi ja muistia pitäisi olla 512. Siinä oli kaverin ehdot ja 100? kieppeillä varmaan olis ihan hyvä.

"Sharing is Caring"
Member
_
10. maaliskuuta 2008 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make293:
Hei!

Eli mitä itse olen täällä palstoja lueskellut kaikki ovat sanoneet 8600 huonoksi näytönohjaimeksi mistä maksaa paljon eikä saa hyvin tehoja.
En kyllä itse ole huomannut yhtäkään viestiä jossa haukuttaisiin 8600 -sarjalaisia.
Itselläni on leadtekin 8600 gt joka maksaa ~80? ja on hintaansa nähden tehokas ohjain ja kellottuu ihan hyvin. 8600 GTS on ei käsittääkseni ole paljoa GT:tä tehokkaampi mutta maksaa reilusti enemmän eli sitä tuskin ainakaan kannattaa hommata. GT kellottu hyvin GTS:sän tasolle ja hieman siitä ylikin. Tuohon hintaluokkaan 8600 gt saattaisia olla paras vaihtoehto.

Etsit siis PCI-E korttia?

AMD Athlon 64 3400+ 2.2 GHz | Geforce 8600 gt 512MB, Core 651MHz, Memory 2x 400MHz | 2Gt 400 MHz DDR | Acer FC51GM | XP Home Edition | Logitech MX Revolution

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. maaliskuuta 2008 @ 16:35

Senior Member

2 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2008 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo PCI-E.tä etin no voin muistaa kyl väärin mut mun mielestä aina on sanottu jos jonkun ostoslistassa on 8600 että vaihtas sen esim 8800 sarjalaiseen

"Sharing is Caring"
mrcheeky1
Suspended due to non-functional email address
_
10. maaliskuuta 2008 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make293:
Joo PCI-E.tä etin no voin muistaa kyl väärin mut mun mielestä aina on sanottu jos jonkun ostoslistassa on 8600 että vaihtas sen esim 8800 sarjalaiseen

8800-sarjalaiset HUOMATTAVASTI tehokkaampia, mutta maksavatkin kaksinkertaisesti. Minkäslainen kokoonpano sillä kaverilla muuten on?

Q6600 @ 3,6GHz | Asus P5Q Deluxe | 4 Gt DDR2 (4 x 1 Gt) | Leadtek GeForce GTX260 Extreme+ | Antec P182 | Corsair HX520 | WD VelociRaptor 150GB | Samsung SpinPoint F1 750GB | Vista Home Premium 64-bit
Jäähdytys: D-Tek Fuzion V2 | ThermoChill PA120.3
Senior Member

2 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2008 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senkun teitäis :) Mut oma veikkaus on et melko perus kokoonpano.

"Sharing is Caring"
Mainos
_
__

_
Member
_
10. maaliskuuta 2008 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helpottaisi kyllä kortin etsintää jos tietäisi muun kokoonpanon :)
100? et kyllä saa 8800 -sarjalaista.

AMD Athlon 64 3400+ 2.2 GHz | Geforce 8600 gt 512MB, Core 651MHz, Memory 2x 400MHz | 2Gt 400 MHz DDR | Acer FC51GM | XP Home Edition | Logitech MX Revolution
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näytönohjain

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy