User Käyttäjä Salasana  

tiistai 29.7.2025 / 14:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > f1 kausi alkaa, miten katsotte, jos katsotte?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
F1 kausi alkaa, miten katsotte, jos katsotte?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Senior Member

13 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2008 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä listaa ohjelmista joilla näkee Formulat netin välityksellä ja suorina lähetyksinä ja mistä sen saa.

Itse olen käyttänyt Sopcastia ja joskus TVUplayeria:

Sopcast 3.0.0

TVUplayer 2.3.5

E: Tuossa vielä nettisivusto, josta todennäköisesti voi F1-katsoa.

Urheilua

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. maaliskuuta 2008 @ 07:21

Junior Member
_
12. maaliskuuta 2008 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo itsekkin katselen noilla tvu:lla tai sopcastilla. Wheels kanavan olen todennut parhaimmaksi, lähinnä kuvanlaadun suhteen.

Kertokaapa joku löytyykö muuten mistään netin syövereistä formuloita livenä paremmalla kuvanlaadulla. Muistaakseni tuo Wheels oli jotain 300-350 kbps, mutta olisi parempi jos olisi ainakin 500 kbps.

Jännittävä kausi tulossa!

Amd Athlon 64 AM2 x2 3800+
2048 Ram ddr2 533mhz dualchannel
Sapphire x1950 PRO 256mb
Junior Member
_
12. maaliskuuta 2008 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai niin, myös kiinalaiselta cctv5 kanavalta tulee formuloita suorana, tosin selostus on kiinaksi, tietenkin.

Sapphire x1950 PRO 256mb
Senior Member

7 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2008 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taidanpa katsella suoraan televisiosta MTV3 Maxilta ;)

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. maaliskuuta 2008 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Maxilta katselen kaikki muut kisat paitsi Monacon, jota menen paikan päälle ihmettelemään.

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell
Senior Member

10 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2008 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sopcastilla CCTV5.

Member

22 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2008 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Maxilta nuo formulat tulee katottua, kun sellasen on porukat mua varten hommannu :D ja taitaa olla yöllä klo 01.00 herätys kattomaan vapaita harjoituksia :D .

Ei tarvitse olla hyvä jossain, riittää että on paras paikallaolijoista.
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2008 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MTV3 Maxilta katellaan.
Senior Member
_
14. maaliskuuta 2008 @ 08:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulee tänä vuonna käytyä avovaimon vanhempien luona useammin, kun ovat hankkineet Maxin. Siis ilmainen ruoka ja formulalähetykset, mitä muuta anoppilasta voi toivoa, vai?

Mutta muuten tyydyn TVUplayeriin ja MTV3:n koostelähetyksiin.

:.Phantomenium.:
Member
_
14. maaliskuuta 2008 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tiedossa mitään ilmaista streamia, jota voisi katsella myös linuxin puolella? Viimevuonnahan ne formulat oli saatavilla jonkin streamaavan ohjelman kautta, mutta kyseinen ongelma toimi vain wintööt puolella.´:/

EDIT: Näemmä ton sopcastin saa myös linux-puolelle. Pitääpä testata :)

:(){ :|:& };:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2008 @ 08:52

milwall
Newbie
_
14. maaliskuuta 2008 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi jos mahdollista laittaa sateliittilautanen niin sen kautta näkee jopa analogisella virittimellä RTL kanavalta hyvällä laadulla kisat suorina ja sateliitin suuntaa astra sateliittiin itse olen tuolta katsonut kisat meinaan halvimmat lautas paketit saa aivan 100?
Member
_
14. maaliskuuta 2008 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä en ole omistanut televisiota vuosiin, enkä kehtaa hommatakaan :)
On meinaan nykyään tv-lupa niin hemmetin korkeissa hinnoissa, eikä sieltä tule juurikaan katsomisen arvoista ohjelmaa.

:(){ :|:& };:
Member

2 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2008 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Moi jos mahdollista laittaa sateliittilautanen niin sen kautta näkee jopa analogisella virittimellä RTL kanavalta hyvällä laadulla kisat suorina ja sateliitin suuntaa astra sateliittiin itse olen tuolta katsonut kisat meinaan halvimmat lautas paketit saa aivan 100?
Oletko itse suunnannut vai liike? Jos itse niin miten teit? Mulla on analoginen ja lautanen vähän turhanpanttina (laiskuus), kun sieltä näkyy vaan joku syyrialainen kanava. Itse katselen tvuplayerilla ja Wheels:ltä. Hyvät selostajat.
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2008 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo löysin tuolta myp2p foorumilta tällaisen streamin

http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf

Jos ei toimi niin tämä.

http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.html

Näyttäisi olevan flash...

Itse en ole testannut, jos joku on, olisi mukava tietää kuvanlaatu.

Sapphire x1950 PRO 256mb
milwall
Newbie
_
14. maaliskuuta 2008 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laitoin priva viestii ja itse olen suunnannut ja asentanut lautasen
Senior Member
_
14. maaliskuuta 2008 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaisko joku kertoa mikä mättää ku asensin ton TVUplayerin ja kokeilin kattoa wheels kanavaa ni kuvan väritys on oranssin ja turkoosin sekotusta eikä saa mitään selvää. Äänet kuuluu kyllä hyvin ja leffa kanavalla näky kuvakin normaalisti.

Pakko saada toimii toi ku viime formula kauden kävin kattoo baarissa ni juman kekka ku palo rahaa sinne ja maanantaina joutu aina soitella töihin et on vähän kipee :D

EDIT: No joo oli jääny media player 9 näköjään wintöötin viime asennuksesta. Päivitin sen versioon 11 ni nyt toimii hyvin tuo tvuplayer.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2008 @ 19:09

frenzyone
Member

2 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2008 @ 04:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MTV3 MAX tai TV1000.
make200
Member
_
15. maaliskuuta 2008 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lähteekö teillä tvu player päälle? yritin katsoa formuloita
en pääse edes tvu player kotisivuille
www.tvunetworks.com
Member
_
15. maaliskuuta 2008 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuli just tilatuksi mtv3-kanavapaketti. Kai formuloita täytyy taas alkaa seuraamaan. =)
Senior Member

13 tuotearviota
_
16. maaliskuuta 2008 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sopcastiin oli tullut uusi kanava, joku Formula HD nimellä, näytti olevan RTL kanavan formula lähetys.

Megasella yhteydellä ei pyörinyt kunnolla.
koponennn
Junior Member
_
28. maaliskuuta 2008 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Wtf? Jos Sopcastilla saa formulat HD:na niin siirryn oitis käyttämään sitä, vaikka MAX onkin hankittu tähän talouteen. (Minähän sitä en maksa)

Pyörisikö HD-stream katsottavasti 24mbps downilla?
vallu88
Junior Member

6 tuotearviota
_
5. huhtikuuta 2008 @ 22:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä pyörii 1500kbps ja 2000kbps loistavasti 24/1 liittymällä. Saisi tulla vielä paremmalla laadulla... Maxin omistan mutta sieltä ei katsota kuin Real Madridin/ Bayern Munchenin pelit.
Senior Member

10 tuotearviota
_
6. huhtikuuta 2008 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti matrix82:
Sopcastiin oli tullut uusi kanava, joku Formula HD nimellä, näytti olevan RTL kanavan formula lähetys.

Mikä ton kanavan osote on? Ei näy kanavalistassa.

kelari
Senior Member
_
6. huhtikuuta 2008 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
Senior Member

13 tuotearviota
_
8. huhtikuuta 2008 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miitti:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti matrix82:

Mikä ton kanavan osote on? Ei näy kanavalistassa.
Se on juur tolla F1 HD nimellä tai Formula jotain, mut kanava ilmestyy yleensä listaan vähän ennen kisan alkua.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > f1 kausi alkaa, miten katsotte, jos katsotte?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy