User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 20:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > knight online
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Knight Online
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nare
Member
_
12. maaliskuuta 2008 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mulla on onkelmii knight online nimisessä pelissä.Eli ongelma on tälläinen kun käynnistän pelin niin näyttö pimenee ja tulee ilmotus jossa lukee ''Can't create D3D Device - please, check directX or display card driver.'' eli mitä tää nyt meinaa ?
Juippi93
Member
_
12. maaliskuuta 2008 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu siis lataappa directX 9.0c ja uusimmat näyttiksen ajurit nyt en kerkeä antamaan parempia tietoja mutta jos ton tekisit ni katotaa sitte
nare
Member
_
12. maaliskuuta 2008 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä tiedän mikä näyttis minulla on ?
questo
Member

5 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2008 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lataa vaikka everest! home edition.
sillä voi kattoo kaikki tiedot
nare
Member
_
13. maaliskuuta 2008 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu se asia onjo hoidettu mutta mulla onkin nytten sellane ongelma että kun asennan näyttärin ajurin niin tulee ilmotus että mun kone ei löydä mun näytön ohjainta eli mitä teen ?
Mainos
_
__

_
Juippi93
Member
_
15. maaliskuuta 2008 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei löydä näytön ohjainta (spooky)

no meeppä tonne boot menuu kattomaan löytääkö sun konees sen kokoonpanosta jos löytää lataa ajurit

mulla tais olla toi ongelma jonku star wars pelin kanssa kerran
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > knight online

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy