User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 17:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > optisen hiiren valo
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
optisen hiiren valo
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
coolers
Junior Member
_
13. maaliskuuta 2008 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ps/2 optinen hiiri malliltaan logitech ja windows xp home käyttis.

Olen huomannut, että kun koneen sammuttaa niin hiiren jää valo. Mistähän asetuksista hiiren valon saa sammumaan kun koneen sammuttaa?

tietokoneeni on mallia fujitsu-siemens scaleo p

Olen yrittänyt asentaa siihen uusia ajureita, mutta se ei auttanut.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2008 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luultavastikaan et sammuta konetta oikeasti, vaan se menee valmiustilaan. Lepotilassa sammuisi myös hiirestä virta, samoin tietenkin myös kokonaan sammuttamalla.

coolers
Junior Member
_
13. maaliskuuta 2008 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä luultavasti sammutan tietokoneeni oikein kun laitan

käynnistä valikosta -> sammuta tietokone ->sammuta

olen myös kokeillut sammuttaa siten, että olen pitänyt virtanappia pohjassa niin kauan kunnes kone on sammunut

vasta kun virtalähteestä katkaisee virran sammuu hiiren valo.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2008 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan koneen "herätys" eli käynnistys hiirellä tai muulla laitteella päällä?

Katso biossin virta asetuksista koneen (Wakeup) kohtaa: Power On By PS/2 Mouse, Power on PS2 tai power on USB tai vastaavaa.
Laita niihin Disabled.

Noissa pakettikoneissa aika vähän bios asetuksia ja ei löytynyt manuaaliakaan jossa olisi biossita mitään kerrottu.

EDIT: korjailtu tekstiä..

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2008 @ 16:42

Member

10 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2008 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ollu sama juttu, oma kasaama kone kylläkin. Tiedän eräänkin fujitsu-siemensin jossa hohtaa hiiren valo vaikka kone on sammutettu. Päävirta kytkimestä kiinni sammutuksen jälkeen ni pitäs virta kadota kokonaan :)

Käy tutustumassa www.digipikseli.fi
coolers
Junior Member
_
13. maaliskuuta 2008 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
biossissa oli kylläkin "power managment" valikko ja siellä oli "power on mouse", jonka laitoin disable:lle mutta näköjään sekään ei auttanut.

Pitää kai tyytyä ottamaan hiiri pois portista kun sammuttaa koneen :(
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
13. maaliskuuta 2008 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kans vanhas koneessa kans fujitsun scaleo P, ni jäi esim USBit päälle mut mua se ei häirinny. Mut sellane mulle tuli mielee et right clikkaa oma tietokone ja ominaisuudet, sit laite hallinta, ja sielt laita ainaki kaikki usbit sillee et ku koneen sammuttaa ettei oo pääl sit siel o (kai) jossai se ps/2 kohta en oo varma, ku nyt oo vista ja eri kone mut koita tota jos auttais ;)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > optisen hiiren valo

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy