User Käyttäjä Salasana  

lauantai 6.9.2025 / 09:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > mitkä tiedostot pitäisi polttaa dvd levylle että se toistaisi sen dvd:ssä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitkä tiedostot pitäisi polttaa DVD levylle että se toistaisi sen DVD:ssä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Chechnya
Newbie
_
17. maaliskuuta 2008 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ostin tämmösen uuden dvd soittimen eikä kaikki polttamani video tiedostot näy tai avaudu kun laitan levyn soittimeen. JVC XV N-652 DVD/Super VCD/VCD/CD Player. Joka tukee DivX

OK
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2008 @ 23:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitähän video tiedostoja olet yrittänyt toistaa? Kerro mitä poltit(formaatti), millä poltit, mille levyille poltit... Vähän jeesiä, että voidaan autaa ;D

Oma alle 50e philipsin dvd soitin toistaa kaikki esim. avit , kun olen ne nerolla dataksi levylle polttanut.

Oliko tässä muuten jotain kysymystä vai vaan toteamus ;D ??

Chechnya
Newbie
_
18. maaliskuuta 2008 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nerolla poltin kans mpg formaattissa. Ja poltin ne CD levylle enkä DVD levylle. Ja haluaisin kysyä et mitä formaatteja mun DVD tukee ? Ja miks kaikissa videoissa ei ole ääntä ?

OK

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. maaliskuuta 2008 @ 21:54

AfterDawn Addict
_
18. maaliskuuta 2008 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Chechnya:
Nerolla poltin kans mpg formaattissa. Ja poltin ne CD levylle enkä DVD levylle. Ja haluaisin kysyä et mitä formaatteja mun DVD tukee ? Ja miks kaikissa videoissa ei ole ääntä ?

Toistaa formaatit: DVD-video, DVD-RW/-R/+RW/+R, CD, CD-R/RW, SVCD/VCD, WMA/MP3/JPEG, DivX(R)
Mainos
_
__

_
Chechnya
Newbie
_
19. maaliskuuta 2008 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos karhi. mutta mä haluaisin tietää, että mitä video tiedostoja se soittaa. esim mpeg, wmv , mpg, avi jne. ku poltin videoita niin niissä ei ole ääntä ja on huono laatuisia.

OK
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > mitkä tiedostot pitäisi polttaa dvd levylle että se toistaisi sen dvd:ssä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy