User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 10:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kysymys tiedoston poistamisesta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kysymys tiedoston poistamisesta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
binamyr
Suspended permanently
_
22. maaliskuuta 2008 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yamaneko en ymmärrä miks riitaa haastat täällä? eikö isä ja äiti ole opettanut muitten kunnioittamista? miksi sulla on noin negatiivinen asenne? toivon onnea valitsemallasi tiellä hyvä mies!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2008 @ 22:02

AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2008 @ 22:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaaha, nimimerkki vain vaihtui, kuten niin monesti Vt.netissäkin. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/584773

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2008 @ 22:34

binamyr
Suspended permanently
_
22. maaliskuuta 2008 @ 22:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nimimerkki? mitä tarkoitat? huhuh! en taija enää vastailla tämän yamanekon juttuihin! kaveri käy pikkusen lämpösenä! jos jostain vaihtumisesta puhelet niin tarkistappa ettei lääkitys ole vaihtunut vahingossa! mikä on vt? joku chatti kenties? kaveri ihan tosissaan otas nyt iisisti! sinä alat tosissaan pelottaa! ja tuota linkkiä en paina kun joku tuntematon setä sitä tarjoaa! kyllä minä nyt toivoisin että tähän saatais loppu,haluaisin vaan rauhassa täällä käydä,enkä saada niskaan jonku ............! sensuroitu,koska olen kuiteskin hyvätahtoinen ja uskon jokasesta hyvää! toivoisin moderaattorit että täällä sais jokainen rauhassa käydä ja jutella,ettei kimppuun hyökkää joku jonku pinttymän saanu! minulla on hyvät hermot,mutta raja minullakin on sentään! yamaneko minulla on hyvä ilta sinun onneksi,siis hyväksyn anteeksipyynnön jos sen esität! niin unhoitetaan kaikki! jooko?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2008 @ 23:02

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kysymys tiedoston poistamisesta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy