User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 07:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus n7600gs silent ja lämmöt
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ASUS N7600GS Silent ja lämmöt
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kooamas
Junior Member
_
20. maaliskuuta 2008 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin ja asentin otsikon mukaisen (ASUS N7600GS Silent) näytönohjaimen ja lämmöt näyttäisi nouseva idlessäkin tuonne 66-68 asteen tienoille. Mitään hirveän rasittavaa käyttöä minulla ei koneessa ole, joten lämmöt on korkeimmillaan varmaan reilussa 70 asteessa.

Koneessani on kotelotuulettimena Nexus Real Silent 120 mm ja sen lisäksi ainoastaan powerituuletin, prossucooleri on passiivinen (Ninja).

Millaisia lämpöjä näillä passiivijäähdytteisillä korteillä yleensä mittaillaan, ovatko mainitsemani arvot normaaleja vai liian korkeita? Vanhalla ohjaimella (GF 6600LE) arvot huitelivat 45-50 asteen tienoilla.
morotzky
Member

1 tuotearvio
_
20. maaliskuuta 2008 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nvidian gput kestää 140 astetta äärimmillään-eli lämpösi ovat samat eli normaalit kuin mun MSIssäkin. (Passiivi sekin)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2008 @ 22:57

kooamas
Junior Member
_
21. maaliskuuta 2008 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, hyvä tietää, kiitoksia! Hieman vain ihmetytti tuo kun lämpö nousi yli 20 astetta siirryttäni aktiisesta ohjaimesta passiiviseen, mutta sen on siis normaalia.

Toinen kysymys: Kun koneen käynnistää, tulee oikeaan alakulmaan ilmoitus jostain SLI-jutusta ja kun sen sulkee, se heittää automaattisesti Nvidian sivuille ja SLI-ohjeisiin. Miten tuon toiminnon saisi pois päältä, minulla kun ei aikomusta laittaa koneeseen kahta ohjainta ja kytkeä niitä SLI-siltaan? Olen yrittänyt Nvidia control panelista ja desktop managerista, mutta ilman tulosta.

KMS
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus n7600gs silent ja lämmöt

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy