User Käyttäjä Salasana  

tiistai 10.6.2025 / 11:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > spyware kaataa koneen..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Spyware kaataa koneen..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mane78
Newbie
_
21. maaliskuuta 2008 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi

Toivottavasti joku voi auttaa..Koneeni kaatuu aina noin puolessa välissä spywaren puhdistusajoa. Mä oon käyttänyt spybottia ja superantispywarea. Jostain syystä koneeni hyytyy totaalisesti ja siihen ei auta kuin uudelleenkäynnistys.. Onkohan kyseessä joku harmillinen spyware, joka on hiukan edistyksellisempi ku noi ohjelmat..vai mistä on kysymys?? Koneella on toki selkeästi jonkinlaisia spyware ohjelmia..mutta en tosiaan ainakaan kyseisillä ohjelmilla pääse niitä poistamaan johtuen siitä "kaatumisesta"
mane78
Newbie
_
22. maaliskuuta 2008 @ 22:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin löytyisikö jonkulta expertiltä mahdollisesti tietoa??
binamyr
Suspended permanently
_
22. maaliskuuta 2008 @ 23:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla nuo ohjelmat kaatoi koneen kun lämmöt ei pysynyt kurissa! minä lähtisin siitä että puhistasin koneen pölyistä(myös tarkista tuuletus) ja sitte hjt-logi fixsaajille varalta!! minulla spybot kaato koneen aina kun scannasi,johtui kun kone kävi liian lämpösenä! spybot on raskas ohjelma ja se voi tehdä tämmösen. ja jos et oo tutustunut cccleaneriin niin lataa se ja puhista sillä! jos su koneen tehot vaatimattomia,niin varmistu ettei turhia ohjelmia,sekä palveluita käynnisty liikaa! jos et saa asiaa kuntoon niin kokeile escannia,vie vähemmän tehoja tai malvarebytes,antimalvarea! on käsittääkseni hyviä!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2008 @ 23:27

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > spyware kaataa koneen..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy