User Käyttäjä Salasana  

tiistai 9.9.2025 / 16:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttö hajalla ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näyttö hajalla ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pekken
Member
_
22. maaliskuuta 2008 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei siis niin kuin tänä päivänä käynistin tietokoneen niin näyttöpysyi ihan mustana ja sitten kuului se tervotuloa musiikki vieläkin ihan mustana sitten painon reset nappulaa sitten sain näytönpäälle sitten se taas pimeni kun olin menossa windowsiin eli tervetuloa kohtaa sitten painoin taas reset nappulaa sitten kaikki oli hyvin kun se taas meni windows kohtaa niin taas sammui ja sitten ootin vähän aikaa niin se meni päälle näyttö on jtn 3 vuotta vanha suunilleen

näyttö on Samsung SyncMaster 930BF onko mahdollista että näyttö on rikki vai onko taas mun kone hajalla ?
AfterDawn Addict
_
22. maaliskuuta 2008 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vikaa varmaankin näytössä,tai näytönohjaimessa.
saatko tähän hätään lainattua toista näyttöä että voisit sillä koittaa,
mitä tapahtuu,vai tapahtuuko mitään.
Pekken
Member
_
22. maaliskuuta 2008 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en uskois että näytonohjain on hajalla kun se toimii muuten ihan hyvin ei mitään vikaa peleissä ja mulla on Asus 8800 GTX

joo kyllä vois testaa toisen näytönkaa vaikka vanhassa koneessa tätä näyttöä
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
22. maaliskuuta 2008 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toinen näyttö / näyttö toiseen koneeseen rajaa kummassa vika.
Kaikki komponentit voi ihan itsestäänkin simahtaa, "maanatai kappale".

Mitenkäs poweri? Vähäinen virta voi saada näyttiksen lyömään mustaa ruutua. Nekin ikääntyessä alkaa menettää tehoja.
Yleismittarilla jänniteiden mittaus tarkin tulos. Bios tai Everest Home näyttää kanssa jänniteitä.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Mainos
_
__

_
Pekken
Member
_
23. maaliskuuta 2008 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo siis nyt on kokeiltu eri koneessa tota näyttöä se oli ihan pimeenä ei mitään sitten kokeilen toista näyttöä toimi ihan hyvin jolla nyt oon mutta se kuuluu mun vanhaan koneeseen.. joo ja poweri on 500w ja kone on noin 4kk vanha ettei pitäis olla poweri rikki jotenka onko tämä vanha näyttö nyt tuomittu rikki kun se pysyy mustana jopa mun vanhassa koneessa on tää vanhan koneen TV niin toimii tässä mun uudessa koneessa ?

joo ja mikä olis hyvä näyttö niitä vois postittaa tänne noin 300? ois max ja sit yli 1280 x 1024 reson näytöjä
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttö hajalla ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy