User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 22:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > utorrent seurantapalvelimen päivitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
utorrent seurantapalvelimen päivitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kuutio66
Newbie
_
26. maaliskuuta 2008 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko utorrentissa mahdollista asettaa seurantapalvelimen päivittyminen ajallisesti itse. tuntuu että päivitys tapahtuu todella harvoin kun pitäisi pitää ratio kohdillaan ja nyt joutuu manuaalisesti näpyttelemään päivitystä jotta homma toimii sujuvasti. jos saisi lataukset vaikka minuutin välein automaattisesti päivittymään olisi kova juttu. itse en asetuksista löytänyt kohtaa joten kiitos jo etukäteen ratkaisusta.
ISOimage
Suspended due to non-functional email address
_
26. maaliskuuta 2008 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sehän päivittyy 30 minuutin välein. Riittää vallan mainiosti kaikissa suomi paikoissa.
Senior Member

8 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2008 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mitään hyötyä useemmin. Eikös joillakin trackereilla jopa anneta vähäksi aikaa bannia jos kokoajan menee päivittelemään. Miten se ratio nyt ei pysy kohdallaan kun joutuu manuaalisesti päivittelemään? Kyllä mulla ainakin pysyy ratiot ihan kohdallaan ja ikinä ei tarvi päivitellä.

Rig 9000 | Toissakesän sadosta ylijäänyt reilusti käynyt peruna
Rig 9001 | Viimekesän sadosta ylijäänyt miedosti käynyt peruna
kuutio66
Newbie
_
27. maaliskuuta 2008 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin eli kysymys oli että onnistuuko eikä onko jonkun mielestä siitä hyötyä.
Senior Member

8 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2008 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä, mutta ei välttämättä kaikilla trackereilla. Joissakin on aikavälit millä antavat uusia tietoja ja niitähän minä en tiedä kun en esim. piratebayn kannua pyöritä.

kuutio66
Newbie
_
27. maaliskuuta 2008 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se että sinä et vastausta tiedä selvisi jo ensimmäisestä viestistä, eli spekulaatiot sikseen ja konkreettista informaatitoa kehiin. ps.piratebayssä ei paljoa ratio vaikuta
Senior Member

8 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2008 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Porshe:
Kyllä, mutta ei välttämättä kaikilla trackereilla. Joissakin on aikavälit millä antavat uusia tietoja ja niitähän minä en tiedä kun en esim. piratebayn kannua pyöritä.
Lukutaidossa vikaa? Tuolla asenteella ei kenenkään tee mieli neuvoa sinua. Sanoin että kyllä onnistuu mutta kaikki trackerit eivät anna uusia tietoja kuin esim. 30min - 45min välein.

kuutio66
Newbie
_
28. maaliskuuta 2008 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinä siis sanot että tiedät mutta et suostu kertomaan. Joidenkin on vaan pakko päästä pätemään...
Senior Member

8 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2008 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kuutio66:
onko utorrentissa mahdollista asettaa seurantapalvelimen päivittyminen ajallisesti itse. tuntuu että päivitys tapahtuu todella harvoin kun pitäisi pitää ratio kohdillaan ja nyt joutuu manuaalisesti näpyttelemään päivitystä jotta homma toimii sujuvasti. jos saisi lataukset vaikka minuutin välein automaattisesti päivittymään olisi kova juttu. itse en asetuksista löytänyt kohtaa joten kiitos jo etukäteen ratkaisusta.
Ihan vaan tolle sun pätemiselles vastaan että vastasin sun kysymykseen vaikka ei sulla kysymysmerkkiä ollutkaan. Ja luinpas tossa ton manuaalin läpi nyt enkä löytänyt sieltä kyllä sitä asetusta että muistin väärin. Pyydän anteeksi.

Juce
Member
_
28. maaliskuuta 2008 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joutuu manuaalisesti näpyttelemään päivitystä jotta homma toimii sujuvasti
Tähän ongelmaan oikea ratkaisu on sallia palomuurista ja natista sisään tulevat yhteydet µTorrentin käyttämään porttiin. Näin lataamisen aloittavat käyttäjät saavat sinuun yhteyden heti kun he aloittavat lataamisen.

onko utorrentissa mahdollista asettaa seurantapalvelimen päivittyminen ajallisesti itse
Ei ole, sillä trakkeri määrää päivitysvälin. Ota yhteys trakkerin ylläpitäjään, mikäli välttämättä haluat päivitysvälin pienemmäksi (todennäköisesti vastaa ettei resurssit riitä).
Mainos
_
__

_
kuutio66
Newbie
_
29. maaliskuuta 2008 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > utorrent seurantapalvelimen päivitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy