Pyörittää, pyörittää ja odottaa ko. sivua. (lukee alhaalla selaimessa, odotetaan sivua www.ferry.. jne) Mutta eipä lataudu, vaikka kuinka kauan odottaa.
Sivun otsikko näkyy ja tyhjät neliöt näkyvät sivulla, mutta kuvat eivät lataudu. Neliöistä pääsee normaalisti kyllä peleihin, eli sivun linkit toimii, mutta arvailuksi menee, mikä neliö mihinkin peliin ohjaa.
Täytyy käydä likan koneelta aina kattomassa, mikä neliö on minkäkin pelin linkki.
Muuten olisinkin luullut, jotta sivustossa vika, mutta perheen xp-pöytäkoneella, ja HP:n kannettavalla, jossa XP, sivu avautuu ihan ongelmitta.
Kaikki koneet ovat piuhoilla yhdistetty samaan modeemiin. Kokeilin jopa sitä, että kaikki muut eivät olleet netissä ja kaista oli kokonaan minun. Ei mitään apua.
Eli nyt on Vistassani jokin klikki...
Olen yrittänyt suojausasetuksia räplätä,,, mutta ei avaudu suojauksilla tai ilman. Eikä tuo sivu ole missään kiellettyjen listalla.
Puuttuukohan minulta jokin palikka vai missä saattas vika olla??? Kaikki lisäkomponentit olen asentanut, joihin olen törmännyt.
Muilla pelisivustoilla ei tähän asti ole ainakaan ollut ongelmaa. Esim Riemurasian Peliapajalla sivut aukesivat. Eli siinämielessä näyttäis olevan asiat kohdallaan. Mutta jokin tässä ko. sivun kohdalla mättää.
Eihän tämä vakava ongelma ole, mutta kyllä se hiukka vaivaa, kun ei olekkaan "vapaata pääsyä" kaikkialla. Kun on uusi kone, niin toki sen haluisi pelittävän moitteettomasti.
käytätkö Internet Exploreria? Jos niin kokeileppa Mozilla Firefoxilla. Aukes kyllä mulla ongelmitta molemmilla selaimilla. Onko Javat ja Flashit kunnossa?
Mutta tuo väliaikaistiedostojen (samalla myös kaikkien cookieissin ja sivuhistorioitten tyhjennys) jostain kumman syystä auttoi kertaheitolla. Nyt aukee!
Nyt olen huuli pyöreänä, jotta mikä siellä mätti, jotta ne piti poistaa. Heh!
Latasin muuten itelleni mozzillankin. Kun menin Orisinalin sivuille, mozzilla käski ladata lisäpalikoita... eli flashia huuteli.
Kun hain sen sitten ladattavaksi, mozzilla huuteli jotta mitä sille tehdään. Mun piti kuulemma tallentaa se joko levylle tai valita jotain millä avata. Se avas jonkin listan, jossa kansioita... ei siis mitään ohjelmia, jolla ko. asennus paketti olis pitäny avata.
En ole mikään virtuoosi, just hikiseen osaan IE:llä hakea ohjelmia ja laittaa ne automaattisesti asentumaan. Tämä systeemi näytti niin erilaiselle kuin IE, enkä saanu flashin asennustiedostoja avattua ja ladattua.
Jos teitillä tiedossa linkkiä,,, "mozzillan käyttö-kädestä pitäen", niin pistäkää esille.
Luulen jotta tiedostojen vastaanotto ja ohjelmien lataus ko. selaimella ihan easy juttu... mutta meikäläinen nyt äsken onnistui kyllä jotain räveltelemään.
No, pääasia, jotta nyt tuo pelisivuni toimii. Ja pääsen "söpistelemään" vaaleanpunaisten pikkupelien kanssa.