User Käyttäjä Salasana  

maanantai 2.2.2026 / 18:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2 ja näppis ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 2 ja näppis ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ukkone
Junior Member

1 tuotearvio
_
1. huhtikuuta 2008 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla esiintyy ongelma kun pelaan battlefield 2:sta mulla alkaa jumittuu sen ukkelin toiminnat et jos kävelen eteen päin niin se ei pysähdy vaikka kuinka koittais vaihtaa suuntaa, sama koskee tankkeihein ja muihin kulkuneuvoihin erittäin ärsyttävä bug kun koittaa hyökätä vihujen asemaan :S sooou voisko joku antaa jonkunlaista ohjetta tai jotain milla korjata tuo vika ? Koitin jo putsata näppiksen mutta ei auttanut.
Member

1 tuotearvio
_
1. huhtikuuta 2008 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toimiiko muut pelit jos toimii oletko asentanu jo uudestaan??
Member
_
1. huhtikuuta 2008 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattaa myös koittaa controlleista reset to default

kuin hullua kuristaisi...
ukkone
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. huhtikuuta 2008 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muut pelit toimii oikein hyvin, en ole vielä asentanut uudestaan mutta teen niin jos en saa toimiin kunnolla ja voisin koittaa tuota reset to default.
Kiitos vinkeistä
LISÄYS:
nonii nyt asensin uudelleen mutta sama juttu ja koitin myös reset to default mutta ei auttanut

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2008 @ 19:14

Senior Member
_
3. huhtikuuta 2008 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun poistit pelin, niin muistithan myös deletoida sen My Documents -hakemiston alla olevan Battlefield 2 -kansion sekä siivosithan reskisteristä kaikki viittaukset peliin? Kannattaa myös katsoa että uninstalleri on todella poistanut itse pelihakemiston levyltä kokonaisuudessaan.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
Mainos
_
__

_
ukkone
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. huhtikuuta 2008 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
öööh een tainnut tehdä noista mitään hmm pitännee koittaa taas uudestaan , pitääkö mun poistaa ne mun tunnuksetki ku se kysyy et haluutko poistaa tunnuksetki ?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2 ja näppis ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy