User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 17:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > voisiko joku auttaa minua asentamaan ajurit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
voisiko joku auttaa minua asentamaan ajurit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
4. huhtikuuta 2008 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäisi asentaa Windows xp koneeseen ääniajurit kun äänet ei kuulu.
Joku minua neuvokin jo täällä mutta en saanut ohjeista selvää:(

Tämänniminen: asrock K7S8XCAD

Minulla on jo se sivu mistä tuon ajurin voi lataa. mutta mitä sitten pitää tehdä kun se on ladattu? Voisiko joku selittää yksinkertaisesti ja helpolla tavalla? p.s Tietokoneenn kanssa aika harjottelija vielä joten en ymmärrä "tietokonesanastoa"
Senior Member
_
4. huhtikuuta 2008 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneessa pitää olla asennettuna vaikka WinZip tai UltimateZip.

Mee tonne: http://www.mbnet.fi/AJURIAPAJA/info.asp?AID=7604&TID=8374&OS=10

Kopioi se tiedosto. Tulee ikkuna "Lataukset". Kun lataus on valmis, klikkaa avaa, aukee se zippiohjelman ikkuna.

Ylhäältä "Actions" > "Select all", niin ne kaikki tiedostot tulevat aktiiviseksi/siniseksi.

Sitten ylhäätä iso painike "Extract". Sitten ohjelma kysyy "Extract to:"
Kirjoita siihen: C:\AC97Audio (toi kenoviiva tulee altgr ja +?\-näppäimestä). Sen jälkeen oikealta ylhäältä "Extract".

Kun se tulee valmiiksi voit sulkea zippiohj.

Käynnistä > Omatietokone, hiiren oikealla. Ota "ominaisuudet".
"Laitteisto" > "laitehallinta" Sitten klikkaat sieltä ääni-,video- ja peliohjaimista sitä +-merkkiä. Siellä pitäisi olla CMedian AC97-äänikortti. Klikkaa sitä kerran hiiren vasemmalla ja sitten hiiren oikealla. Ota vaihtoehto "Poista". Tulee ikkuna "Vahvista laitteen poistaminen" OK.

Käynnistä kone uudelleen niin tulee ilmoitus "uusi laite löydetty" ja XP hakee itse ne ajurit. Sitten ilmoitus "uusi laite on asennettu ja laite on valmis käytettäväksi" tai jotain sinnepäin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. huhtikuuta 2008 @ 12:45

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > voisiko joku auttaa minua asentamaan ajurit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy