User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 23:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > pitäiskö ostaa uusi näytönohjain vai yrittää saada vanha toimimaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pitäiskö ostaa uusi näytönohjain vai yrittää saada vanha toimimaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nikke666
Suspended due to non-functional email address
_
6. huhtikuuta 2008 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelma on sama kuin tossa: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/620176
Siis pitäiskö mun ostaa uusi näytönohjain vai yrittää saada vanha toimimaan?
Näytönohjain on Ati Radeon HD Eah2400 pro.

Koneen tiedot:
Suoritintyyppi: Intel Celeron D, 2666 MHz (20 x 133)

Emolevy: Intel Eatonville D915GEV (4 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN)

Piirisarja: Intel Grantsdale-G i915G

Keskusmuisti: 1536 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM) (pistetty lisää ennen 512 MB)

Kiintolevy; 80 GB

Kiintolevyohjain: S-ATA

Väylä: PCI-väylä

Jos tarvii lisää tietoa sanokaa vain.
-WK-
Senior Member
_
6. huhtikuuta 2008 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun asensit tuota uutta näytönohjainta vanhan tilalle niin poistitko sen vanhan näytönohjaimen ajurit vai laitoitko vain suoraan kiinni? Parempi on aina poistaa vanhat vaikka kylläkin itse tökkään aina suoraan kiinni ellei sitten piirivalmistaja ole eri :)

Kerroit tuolla edellisessä ketjussa että olet lisännyt muistia? Oletko kokeillut ottaa sitä muistikampaa pois, jos vika olisi siinä?
nikke666
_
6. huhtikuuta 2008 @ 23:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti -WK-:
Kun asensit tuota uutta näytönohjainta vanhan tilalle niin poistitko sen vanhan näytönohjaimen ajurit vai laitoitko vain suoraan kiinni? Parempi on aina poistaa vanhat vaikka kylläkin itse tökkään aina suoraan kiinni ellei sitten piirivalmistaja ole eri :)

Kerroit tuolla edellisessä ketjussa että olet lisännyt muistia? Oletko kokeillut ottaa sitä muistikampaa pois, jos vika olisi siinä?
Joo kyllä minä poistin ton näytönohjaimen ajurit ennen kuin laiton kiinni.
Sitä muistia lisättiin vasta sen jälkeen kun toi ongelma oli
joten ei se ongelma ainakaan siitä voi olla kiinni.
Mainos
_
__

_
nikke666
_
14. huhtikuuta 2008 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluaisin mielipiteitä tästä asiasta, että mitä mun pitäisi tehdä tämän asian suhteen eli Ostanko uuden näytönohjaimen vai yritänkö saada vanhaa toimimaan?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > pitäiskö ostaa uusi näytönohjain vai yrittää saada vanha toimimaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy