tietääkö kukaan
|
|
treenari
Newbie
|
7. huhtikuuta 2008 @ 18:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Vieläkin siis sellainen ongelma tossa dc++:ssa (0.699) että joka sulkemiskerran jälkeen asetukset ovat häipyneet ja joudun syöttään ne uudelleen?
Voisko joku kertoa mikä on vialla,,, kun ainakin edellinen versio toimi?
|
v0id
Junior Member
|
8. huhtikuuta 2008 @ 18:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko asentanut sen vai ajatko binäärinä (ts. käynnistätkö käynnistävalikosta vai työpöydällä olevasta hakemistosta käsin)?
|
treenari
Newbie
|
17. huhtikuuta 2008 @ 15:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen asentanut ja käynnistän työpöydällä olevasta pikakuvakkeesta.
voikohan asennus olla väärin?
Muuten,ohjelma tarjoaa uutta versioita,meneekö uuden asennus vanhan version päälle automaattisesti va ipitääkö vanha ensin poistaa?
|
prtscr1
Suspended due to non-functional email address
|
2. toukokuuta 2008 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
uss versio menee sen vanhan päälle, ei tarvii muuta ku asentaa vaan...niin se mulla ainakin toimii...
|
treenari
Newbie
|
3. toukokuuta 2008 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
No joo , nyt asensin sen uuden version 0.705,tää versio ei pelitä lainkaan,ei löydä edes hubeja. Kun klikkaan oikealta ylhäältä viivasta ohjelma ei siirry ns alavalikkoon vaan sulkeutuu kokonaan ja kaikki asetukset kirjoitettava uudestaan.
Mistä löydän toimivan version?
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2008 @ 21:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti treenari: No joo , nyt asensin sen uuden version 0.705,tää versio ei pelitä lainkaan,ei löydä edes hubeja. Kun klikkaan oikealta ylhäältä viivasta ohjelma ei siirry ns alavalikkoon vaan sulkeutuu kokonaan ja kaikki asetukset kirjoitettava uudestaan.
Mistä löydän toimivan version?
En tiedä.
|
prtscr1
Suspended due to non-functional email address
|
6. toukokuuta 2008 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
  |
|
Member
1 tuotearvio
|
6. toukokuuta 2008 @ 12:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja noita dc clientejäkin on monia eriä. Itse aikoinani käytin oDC:tä, mikä oli mielestäni ainakin silloin paras tai no keivein/yksinkertasin ainakin :D
|