User Käyttäjä Salasana  

lauantai 6.9.2025 / 01:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hyvä kotelo+virtis 100e:lla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyvä kotelo+virtis 100e:lla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tebaboy
Member

9 tuotearviota
_
8. huhtikuuta 2008 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro, olen siis konetta tilaamassa multitronickista ja ensin oli sonata III kotelona, mutta huomasin että seuraava toimitus tulee vasta 25.5 ja kova hinku olisi ennen sitä päästä pelaamaan.
Tarvitsinkin hyviä vinkkejä virtis+kotelo yhdistelmäksi n. 100e:lla.
Täytyy vähintään yksi kotelotuuletin olla mukana.

Itse olen miettinyt, että jokin tämmöinen voisi olla ihan hyvä: CHIEFTEC PSU ATX/EPS 500W PFC 12CM 27DB (47e) virtalähteeksi. Olisikin kiva kuulla mielipide.

Kotelosta en oikein tiedä mikä kannattaisi ottaa, jos jollain olisi ehdotusta niin kertokaa! Ehtoina minulla on, että on musta ja sisältää sen kotelotuulettimen tai sitten ostaisin sen erikseen.
Member
_
8. huhtikuuta 2008 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kato jimss PC-storesta tota koppaa.. siel saattaa varastossa olla..

kivaa..
Windows 7 Ultimate Edition x32
AMD Athlon 64, 3200+
2.0 @ 2.3 Ghz Vakaana
Idle 32-45 c. ras. 56-60 c.
Asus A8NE-FM
Sapphire Radeon HD 4770, 512 Mb
1512 Mb DDR
WDC WD1600JD-55HBB0 (170 GB)
Samsung 1TB SpinPoint F3 (1000 GB)
NZXT M59 Steel
tebaboy
Member

9 tuotearviota
_
8. huhtikuuta 2008 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Parotech:
kato jimss PC-storesta tota koppaa.. siel saattaa varastossa olla..

Niin siellä onkin, mutta haluaisin tilata yhdestä paikasta. Tulee silloin halvemmaksi.
Member
_
8. huhtikuuta 2008 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CHIEFTEC PSU ATX/EPS 500W PFC 12CM 27DB
aika romulta näyttää. luulen että jonkun oikean merkin 350w on tuota tehokkaampi. voin toki olla väärässä mutta en ostaisi. mielummin tilaisin sen sonatan jimssiltä ja maksaisin sen 10e postikuluista enemmän.
Junior Member
_
9. huhtikuuta 2008 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sampotus:
aika romulta näyttää. luulen että jonkun oikean merkin 350w on tuota tehokkaampi. voin toki olla väärässä mutta en ostaisi. mielummin tilaisin sen sonatan jimssiltä ja maksaisin sen 10e postikuluista enemmän.
Kyllä Chieftec on ihan laatumerkki. Itsellä 550w Chieftec ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Hintalaatusuhde todella hyvä. Suosittelisin kuitenkin sitä sonataa, koska et satasella kovin laadukasta koteloa tuon powerin jälkeen saa ostettua. Mutta jos välttämättä haluat multitronicilta ostaa niin osta joku halpis kotelo, mutta powerista älä tingi. Kotelo on vain koneen runkona ja sen voi vaihtaa joskus kun on rahaa, mutta ping pong poweri voi rikkoa itsensä lisäkisi koneesta muitakin komponentteja.

Elikkä jos et sonataa osta niin sitten vaikka tuo chieftec poweri + halpis kotelo. En osaa nyt mitään koteloa suositella, kun ei ole noista halvemmista niin kokemusta, mutta mutulta heittäisin että Nexus catepillar voisi olla ihan pätevä, mutta menee powerin kanssa vähän 100 euron budjetin yli. Joku muu saa suositella halpaa koteloa :)

Asus Rampage Formula | Q6600 (G0) @ 3,6 GHz (jäähtyy vedellä) | Leadtek 8800GT 512MB | Corsair 4GB DDR2 | Lian Li PC-A71 B |
tebaboy
Member

9 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2008 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti R0uta:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sampotus:
Kyllä Chieftec on ihan laatumerkki. Itsellä 550w Chieftec ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Hintalaatusuhde todella hyvä. Suosittelisin kuitenkin sitä sonataa, koska et satasella kovin laadukasta koteloa tuon powerin jälkeen saa ostettua. Mutta jos välttämättä haluat multitronicilta ostaa niin osta joku halpis kotelo, mutta powerista älä tingi. Kotelo on vain koneen runkona ja sen voi vaihtaa joskus kun on rahaa, mutta ping pong poweri voi rikkoa itsensä lisäkisi koneesta muitakin komponentteja.

Elikkä jos et sonataa osta niin sitten vaikka tuo chieftec poweri + halpis kotelo. En osaa nyt mitään koteloa suositella, kun ei ole noista halvemmista niin kokemusta, mutta mutulta heittäisin että Nexus catepillar voisi olla ihan pätevä, mutta menee powerin kanssa vähän 100 euron budjetin yli. Joku muu saa suositella halpaa koteloa :)

Tuota nexusta suositeltiin multitronickissakin, mutta kun luin metkun arvostelun niin aika haukut tuli.
http://metku.net/index.html?path=reviews/nexus-caterpillar/index
Mutta jos tuo sittenkin menis, täytyy vielä odottaa muita ehdotuksia.

Jos ottas 30-40e kotelon ja siihen kaksi tämmöistä http://www.multitronic.fi/showprod.php?p...225EDLA1BO1&b=1
Sitten tuo chieftecin poweri niin vois olla aika hyvä paketti?

E: tämän otin koteloksi: http://www.multitronic.fi/showprod.php?prod_id=CLODIUS
Tuohon varmaan pitäisi kamat mahtua. Vielä ois poweri mietinnässä. Varmaan tuo chieftecin, mutta jos saa halvalla paremman niin vois sitäkin miettiä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2008 @ 16:57

Member
_
10. huhtikuuta 2008 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan ok kotelo Clodius on.Itse myös laitoin tämän saman kotelon tuossa reilu kuukausi takaperin eikä ainakaan vielä ole pahaa sanottavaa.

E4500|IP35-E|8800GTX 768mb|OCZ 2GB 6400 Gold Gamer Extreme XTC DC|LG DVD GSA-4163b|120gb|Creative Inspire 5.1 5100|Saitek gaming keyboard|Diamondback|eXactMat|Corsair VX450|Nexus Clodius|19"SyncMaster 957p
tebaboy
Member

9 tuotearviota
_
10. huhtikuuta 2008 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaiasp:
Ihan ok kotelo Clodius on.Itse myös laitoin tämän saman kotelon tuossa reilu kuukausi takaperin eikä ainakaan vielä ole pahaa sanottavaa.

Onko kuinka äänekäs? Itse huomasin että on sivussa kivasti reikiä.
Lisäksi mahtuuko hyvin kamat sisään?
Mainos
_
__

_
Member
_
10. huhtikuuta 2008 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuossa tilaa ihan riittävästi tuntuisi olevan.Ihan asiallinen koppa.Eikä tuo nyt minun korvaan ainakaan kovin suurta ääntä päästä läpi.Vasta jos alkaa sääteleen noita kotelotuulettimia isommalle niin,alkaa kunnolla humista.Aika hiljainen muuten.Miinuksiakin tietenkin löytyy...Mm.Ei irroitettavaa levykelkkaa.Mutta,ihan taatusti hintansa arvoinen.

E4500|IP35-E|8800GTX 768mb|OCZ 2GB 6400 Gold Gamer Extreme XTC DC|LG DVD GSA-4163b|120gb|Creative Inspire 5.1 5100|Saitek gaming keyboard|Diamondback|eXactMat|Corsair VX450|Nexus Clodius|19"SyncMaster 957p
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hyvä kotelo+virtis 100e:lla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy