User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 01:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ensimmäinen kone
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ensimmäinen kone
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
gargantau
Suspended permanently
_
11. huhtikuuta 2008 @ 04:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä minun pitää nyt tehdä,että uskallan mennä internettiin.windowsin oman palomuurin suljin,koska se on kuulemma huono.minkä palomuurin minun kannattaisi hankkia? varmaan joku virusohjelma olisi myös hyvä? onko f-secure turvallinen? se on kyllä aika kallis.ystävä kehoitti jonku hipsin laittamaan koneelle.mutta ei tiennyt miten se laitetaan.jokin ccleaner puhdistaa vahingolliset jutut.onko ccleaner turvallinen? olen käynyt jo iltalehden sivulla.mutta en uskalla oikeastaan enempää ennenkuin joku neuvoo.
Judez
Junior Member
_
11. huhtikuuta 2008 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ainakin olen käyttänyt CCleaneria jo pitkään, siitä ei ole ollut itselle mitään haittavaikutuksia, se poistaa esim sivuhistoriasta tiedostoja ja evästeitä myös, joista voi kertyä paljonkin roinaa koneelle jos niitä ei puhdistele.

F-Secure ei ehkä ole parhaimpia viruksentorjuntaohjelmia, jos et tarvitse maksullista niin ilmaisista Avast! ja Avira Antivir on minusta mainioita, Avastin saa suomen kielisenäkin. Eli jos et maksullista tarvitse, niin kyllä noilla pitäs pärjätä viruksentorjunnan osalta.

Minusta Windowsin Palomuuri on hyvä pitää päällä aina, jos ei ole muuta palomuuria käytössä, näin olen ymmärtänyt. Ja minusta Wintoosan Palomuuri on ihan hyvä, joten käytä sitä vaan ihan huoletta.

Tässä minun vinkit alkuun, joku muu voi korjata ja lisäillä tärkeitä ohjelmia sulle.
Judez
Junior Member
_
11. huhtikuuta 2008 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pois.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. huhtikuuta 2008 @ 07:47

Senior Member
_
11. huhtikuuta 2008 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laita nyt ihmeessä edes se wintöötin palomuuri päälle ennen ku asennat toisen muurin. Kyllä ne höntäiset koneelle pääsee vaikka et nettiselainta käytäkkään jos koneessa ei ole minkään valtakunnan muuria eikä suojaa.

Ehdotan sulle palomuuriksi omasta mielestäni parhaan ilmasen eli zone alarm ja virus softaks toi avast on mielestäni hyvä ja plussaa saa suomen kielisyydestä.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
11. huhtikuuta 2008 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vistan palomuuri riittävä normaalissa käytössä, suosittelen että laitat sen päälle kuten jo noissa aikaisemmissa kirjoituksissakin sanottiin.

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ensimmäinen kone

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy