User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.2.2026 / 10:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2 multiplayer ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 2 Multiplayer ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Muikku94
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2008 @ 01:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla tälläinen ongelma, toivottavasti saan apua.
Kun menen pelaamaan, käytän järjestelmänvalvojan asetuksia ja XP yhteensopivuustilaa. Pelin yksinpeli kyllä toimisi ilmankin. Minulla on 1.41 versio ladattuna ja käytän Windows Vista Home Premiumia.
Koneeni tiedot ovat seuraavat:
Fujitsu Siemensin pöytäkone
Vistan luokitus 4,4
Suoritin on AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Processor 4200+ 2,2 GHz
Näytönohjain on NVIDIA GeForce 7650
Keskusmuistia 2 gigaa
32-bittinen
Verkkokortti on mielestäni Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC
PunkBuster on asennettu ja Battlefield 2 "liitetty siihen".
(Tiedot laitoin vain varmuuden vuoksi)

Ja nyt itse ongelmaan. Kun yritän päästä pelaamaan multiplayeria servuja kyllä ilmestyy valikkoon, mutta servujen pelaajat näkyvät vain, jos pelaajia on vähän. (4-5)
Kun painan Join server (ihan mitä serveriä vaan) tulee ilmoitus:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1915343.png

CM Storm Sniper | P7P55D | i5 750 | 4GHz 1600MHz | Yht 2 TB kovot | Corsair TX650W | Ati 5870 | NH-D14

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. huhtikuuta 2008 @ 21:01

Moderator
_
12. huhtikuuta 2008 @ 04:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän jotain rajaa sen kuvan kokoon sentään.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Muikku94
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2008 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mika:
Vähän jotain rajaa sen kuvan kokoon sentään.

Ok, en kattonut kuvan kokoa, koska nukutti niin paljon. Ensi kerralla muistan.
Jarppi_95
Suspended due to non-functional email address
_
13. huhtikuuta 2008 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo olen itsekkin vähän n00b näiden juttujen kanssa, mutta voisko johtua palomuurista? Ja, jos päätät asentaa uudelleen ja et halua, että pätsisi hukkuu ota se talteen..
Zhup
Newbie
_
30. huhtikuuta 2008 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä on ihan sama ongelma, eikä uudelleenasentaminen ole auttanut. Muikku94 saitko toimimaan?
Muikku94
Junior Member
_
1. syyskuuta 2008 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En saanut toimimaan.. Varmaan palomuurissa vika, mutta missä siellä?

CM Storm Sniper | P7P55D | i5 750 | 4GHz 1600MHz | Yht 2 TB kovot | Corsair TX650W | Ati 5870 | NH-D14
Jarppi_95
Suspended due to non-functional email address
_
1. syyskuuta 2008 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa tohon en osaa sanoa, koska en tiedä näistä oikein mitään.
Jos johtuu palomuurista niin se varmaan estää pelin pääsyä nettiin.
En ole kyllä ihan varma.
hentriz
Account closed as per user's own request
_
1. syyskuuta 2008 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilkaa sammuttaa virusturva ja/tai palomuuri pelin ajaksi testimielessä (Ja käynnistäkää pelin jälkeen takaisin).
Jos toimii ilman virusturvaa ja/tai palomuuria, niissä on fixaamisen varaa.
Battlefield.fi:n BF2 ongelmat-foorumilla suosittelen käymään, apua sieltä löytyy varmasti. Hakua kannattaa kokeilla ennen kuin alkaa uuta aihetta luomaan.
Muikku94
Junior Member
_
17. syyskuuta 2008 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa pari viikkoa sitten sain multiplayerin vihdoin toimimaan. Riitti, että laskin F-Securen tietoturvatasoa. Varmaan muillakin toimisi, kun vaan laskisi vähän suojauksia.

Ceiju
Junior Member
_
17. syyskuuta 2008 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama ongelma ton compelete collectionin kanssa ni menin ja palautin takas kauppaa. Taidan käydä hakemassa uuden jos sais vaikka tällä kertaa toimimaan.
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2008 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!

Elikkäs mulla on nyt käynyt näin:

Olen pelannut Bf2 10kk. kun olen hakenut kaikki serverit niin niitä on aina ongelmitta tullut about vähän yli tuhat, nyt yhtäkkiä battlefield ei löydäkkään kuin vähän yli 300, mistäköhän kiikastaa?

Jos joku osaisi vastata että saisin lisää servereitä näkyviin, olisin todella kiitollinen!!!
Zhup
Newbie
_
18. syyskuuta 2008 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mullakin on ja kaikilla tutuillanikin on ja monet ovat pelissäkin valittaneet asiaa. taitaa olla jokin pelin oma "vika"
Tarppi
Member

1 tuotearvio
_
18. syyskuuta 2008 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistaakseni taitaa olla EA:n servuissa vikaa.
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2008 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei, hyvä tietää.

eli vika on ohi menevä?
hentriz
_
18. syyskuuta 2008 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletan että on. Itse olen yrittänyt mennä klaanijäsenteni kanssa pelaamaan, mutta eipä kauhean hyvin peli maistu, kun servereitä löytyy vajaa 300. Kaikille jäsenillä.
Aiemminkin on käynyt näin ja oletettavaa on, (kuten Tarppi sanoi) että EA:n BF2-ylläpitoservereissä on vikaa. Vika ei ole siis kaatuneissa servereissä, vaan EA:n puolelta. Aiemmin korjaukseen on mennyt vajaa tai reilun viikon verran, riipuu kuinka kovin EA:n pojat jaksavat leikkiä huoltomiehiä.
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2008 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo näköjään.

Kävin tarkistamassa ja nyt löytää normi 1300 serveriä!
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2008 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo näköjään.

Kävin tarkistamassa ja nyt löytää normi 1300 serveriä!
hentriz
_
18. syyskuuta 2008 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo:
öytää normi 1300 serveriä!

Normi!? Minulla niitä on vajaa 2000 (vai oliko 3000) serveriä ja sinulla normaalisti 1300?
hentriz
_
18. syyskuuta 2008 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo:
öytää normi 1300 serveriä!

Normi!? Minulla niitä on vajaa 2000 (vai oliko 3000) serveriä ja sinulla normaalisti 1300?
Senior Member
_
19. syyskuuta 2008 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löydettyjen servujen määrähän riippuu ihan mitä filttreitä haussa käyttää. Omilla asetuksillani ~980 serveriä on normaali hakutulos.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
Zhup
Newbie
_
8. marraskuuta 2008 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nyt sellanen ongelma, että pääsen ihan normaalisti pelaamaan, mutta noin 10-15 minuutin päästä nettipeli sulkeutuu ja tulee teksti "Your connection to the server is lost" tai mikä se nyt on. Minulla on langallinen netti... Missäköhän vika?
s3p1
Junior Member
_
9. marraskuuta 2008 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä vois tämmönen ongelma ku pelaa vähän aikaa niin pelijumittaa eikä saa nuuten pos kun sammuttamalla koneen.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
10. marraskuuta 2008 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zhup: Eihän taustalla pörräile mitään sovelluksia, jotka käyttävät kaistaa (esim. torrent yms. imutusohjelmia)? Kannattaa valita sellaisia servuja, joiden ping on mahdollisimman pieni vähintään alle 100 ja mielellään alle 50.

Zhup ja s3p1: Käykääpäs lukaisemassa Secrets of Battlefieldin rukkausohjeita. Siltä löytyy neuvoja lagaukseen ja muutenkin koneen rukkaukseen. Ohjeissa mainitun TuneXP:n tilalla käytän itse GameXP -nimistä ohjelmaa. On yksinkertaisempi käyttää.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2 multiplayer ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy