User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 17:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > virtuaaliasema ei asennu/toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Virtuaaliasema ei asennu/toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jkossi89
Junior Member
_
15. huhtikuuta 2008 @ 00:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toivottavasti meni oikeelle alueelle.

Mutta asiaan eli on tässä tosi pitkään, varmaan yli puole vuotta helposti ollut sellainen ongelma ettei mikää virtuuaaliaseman ohjelman asennus toimi tai sitten asentuu mutta virtuaaliasema ei toimi. Kokeiltu alcohol, daemon ja paria muutakin muistaakseni.

Kone on forkattu välissä useampaan kertaan(viimeks n. 1vk sitten) ja koskaan ei ole virtuaaliasema(edit) toiminut.

Tänään koitin daemonia ja alcholia, daemonin kanssa heittää errorin "Unable to add adapter. Registry access error" ja alcoholi heitti bluescreenit "AFS2K.SYS - address BA95BDEB base at BA958000, DateStamp 3c7ac329".

Kiitos avuista jo etukäteen =)

P7P55D LE, Intel i5 750, Ati Radeon HD 5770 OC Edition, Kingston 3x2GB DDR3 1333MHz CL9, SB Audigy 4, Seagate sata80Gb+200Gb+usb500GB, Nexus 500W, Flatron L1953HR, Logitech MX510, Mircrosoft Multimedia Keyboard, SteelPad QcK, Zalman 5.1 Headset, Win7 Ultimate

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. huhtikuuta 2008 @ 02:52

Senior Member

1 tuotearvio
_
17. huhtikuuta 2008 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisit laittaa pari selvennystä,mikä käyttöjärjestelmä ? ja mitä tarkoitit forkatulla ? eli onko käyttöjärjestelmä asennettu kokonaan uudestaan ja edelleenkään ei asennu ? oletko kokeillu semmosta kuin poweriso ,itse kun on ollut ongelmia mountaus softien kanssa niin powerison olen aina saanut asennettua.
jkossi89
Junior Member
_
18. huhtikuuta 2008 @ 02:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make_72:
voisit laittaa pari selvennystä,mikä käyttöjärjestelmä ? ja mitä tarkoitit forkatulla ? eli onko käyttöjärjestelmä asennettu kokonaan uudestaan ja edelleenkään ei asennu ? oletko kokeillu semmosta kuin poweriso ,itse kun on ollut ongelmia mountaus softien kanssa niin powerison olen aina saanut asennettua.

käyttis: sigussakin jo mutta Win Xp Pro Fin.
forkattu=formatoitu
ja tuolla väli kappaleella meinaan että vaikka olen silloin tällöin formatoinut ja asentanut winukan uusiksi niin virtuaaliasema ei ole koskaan toiminut.

P7P55D LE, Intel i5 750, Ati Radeon HD 5770 OC Edition, Kingston 3x2GB DDR3 1333MHz CL9, SB Audigy 4, Seagate sata80Gb+200Gb+usb500GB, Nexus 500W, Flatron L1953HR, Logitech MX510, Mircrosoft Multimedia Keyboard, SteelPad QcK, Zalman 5.1 Headset, Win7 Ultimate
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > virtuaaliasema ei asennu/toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy