User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 09:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten tallentaa videoklipt esim you tubesta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten tallentaa videoklipt esim You Tubesta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jras
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2008 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä onko oikea palsta, mutta olkoon.
Miten tallentaa PC:lle esim. You Tubesta tai muualta saatavat erilaiset trailerit ym klipit PC:lle.
Olen tallentanut myös elokuvia digiboxista ja niihin löytyy usein verkosta mm.IMDB:n avulla ennakkomainoksia/trailereita.
Haluaisin laitella näitä elokuvan yhteyteen DVD:lle ja sitä varten pitäisi ensin saada talteen
Senior Member
_
16. huhtikuuta 2008 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
esim. vaikkapa tän kautta http://vixy.net/ onnistuu youtubesta videoiden lataus koneelle. tonne pitää vaa kopioda videon linkki ja aloittaa lataus :) ja tuolta voi myös valita mihin muotoon haluat konvertoida ladattavan videon :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. huhtikuuta 2008 @ 14:39

Senior Member

10 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2008 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vixy tutuu ainakin omalla selaimella toimivan vähän silloin kun sitä huvittaa - jos silloinkaan. Itse olen käyttänyt keepvidiä, ja keepvidillä ladatut toistan VLC playerilla.

Myös tällä tuliketun suositulla addonilla saa videot kätevästi talteen... http://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/3006

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. huhtikuuta 2008 @ 15:31

Ormu711
Inactive
_
26. huhtikuuta 2008 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistaakseni joku ohjelmakin osasi ladata Youtubesta. Ei vaan muistu mieleen mikä...
Junior Member

2 tuotearviota
_
26. huhtikuuta 2008 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
UnPlug joka toimii ihan vaan klikkaamalla sitä unplug kuvaketta ja sitten vain valitset oikean tiedoston kohdalta "save" ja sitten tämä johon siis vain yksinkertaisesti laitetaan osoite youtubessa ja niinkuin BlasterX asian jo ilmaisi vlc:llä nuo videot toistuu
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
26. huhtikuuta 2008 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toinen apuväline Firfoxille videoiden nappaamiseen.
Arvosteluja kun lukee, niin menetelmät muuttuu ja jossain vaiheessa voi lakata toimimasta. On hyvä tietää vihtoehtoisia kokeiltavaksi.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Newbie
_
13. toukokuuta 2008 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän mozillan sivuilta ladattua downloadhelperiä, tallennusmuotoa ei voi valita, mutta on ainakin toiminut moitteettomasti. Toistan ladatut MPC:llä
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
14. toukokuuta 2008 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Downloadhelper on hyvä
Senior Member

32 tuotearviota
_
14. toukokuuta 2008 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse oon pari videoo ottanu save2pc nimisel ohjelmal jonka freeware version saa ladattua esim: Tästä

Grammari
Suspended due to non-functional email address
_
14. toukokuuta 2008 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Youtube Downloaderia olen käyttänyt.
Mainos
_
__

_
_Jarvis_
Junior Member
_
14. toukokuuta 2008 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten tallentaa videoklipt esim you tubesta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy