User Käyttäjä Salasana  

perjantai 5.9.2025 / 22:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > asus rampage formula keskustelua.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asus Rampage Formula keskustelua.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2008 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saapui tänään postissa Rampagen emolevy. Täytyy sanoa että tyytyväinen olen pakkaukseen. Onko muita jotka ovat hankkineet tämän jo?

Asus Rampage Formula
Intel Q9450 2,67 GHz + Noctua NH-U12P
G.Skill 1000MHz DDR2 2x 4Gb
Sapphire HD 5870 1 GB
Crilles
Suspended permanently
_
16. huhtikuuta 2008 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro! No itellä ei oo tota mut kaverilla kyllä on. Taidat olla ilonen koska kyseisessä emossa on nopeat väylänopeukset ja kellotus ohjelma löytyy :). Mutta kerro itse viellä mistä tykkäät!?

Member

2 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2008 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valitettavasti en ole päässyt vielä kokeilemaan emoa sen tarkemmin kuin vasta pintapuolisesti tarkastelemaan, koska prosessori puuttuu vielä. Niin sitten saan koneen aikalailla kasaan.

Pidän näin ulkopuolelta katsottuna ainakin siitä että takapaneelista löytyy optical sekä coaxical paikka äänelle, joita varmasti tulen käyttämään, mukana tuli myös pienehkö äänikortti pci väylään.

Tyytyväinen olen myös siihen että sata paikat on sijotettu tällä tavalla, yleensä ne johdot törröttävät suoraan ylöspäin ja ovat tiellä.

Yksi miinus löyty jollekkin jos käyttää vanhoja hiiriä tai näppiksiä. Löytyy ainoastaan 1x PS/2 mutta onneksi mulla on molemmat usbilla =) niin minua se ei haittaa.

Asus Rampage Formula
Intel Q9450 2,67 GHz + Noctua NH-U12P
G.Skill 1000MHz DDR2 2x 4Gb
Sapphire HD 5870 1 GB

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. huhtikuuta 2008 @ 22:07

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > asus rampage formula keskustelua.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy