User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 15:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > nettipelit pätkii
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nettipelit pätkii
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
onttokolo
Newbie
_
17. huhtikuuta 2008 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä muutama viikko sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta ilmeni ongelma kun pelasin Caballia niin se alkoi ihan yhtä äkkiä lagittamaan. Pian kyseinen ongelma ilmeni joka ikisessä pelissä. Ongelma ilmenee myös Lanittaessakin.

Olen kokeillut asentaa pelejä uudelleen, mutta ongelma ei häivy. lisäksi olen suorittanut viirustarkistukset, sun muut haittaohjelmien poiston ja ylimääräisen roskan. Olen myös kokeillut eri modeemia tuloksetta. Kyseinen modeemi toimii USB-väylän kautta.

Ongelma ei ilmene ladattaessa tiedostoja eikä yleensä muissakaan ohjelmissa. Offline pelit toimivat moitteettomasti ja minun koneelta luodut pelit eivät pätki yhtään.

En muuta sano mutta olis todella jännä saada vastaus tähän mysteeriin kiitos.

( 'A' )
Senior Member
_
18. huhtikuuta 2008 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko jokin muu verkkoa käyttävä ohjelma päällä kun pelaat?
Esim p2p?
Usein verkkoliittymä hyytyy liian suureen up-kaistan käyttöön...

onttokolo
Newbie
_
18. huhtikuuta 2008 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nurmoosta:
Onko jokin muu verkkoa käyttävä ohjelma päällä kun pelaat?
Esim p2p?
Usein verkkoliittymä hyytyy liian suureen up-kaistan käyttöön...
Ei ole. Olen kokeillut sulkea kaikki winampit sun muut pelaamisen ajaksin pois mutta pingi hyppii silti käsittämättömissä luvuissa. Olen kytänny tuota palomuurin tuleevaa ja lähtevää tietoa, mutta näyttää että ei mikään liiku mihinkään suuntaan.

( 'A' )
deadflame
Junior Member

15 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2008 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parilla kaverilla ollut tuota samaa ongelmaa. Syynä lagimiseen oli 4.8 Avasti. Edellisillä avastin versioilla toimi normaalisti netti pelit.
onttokolo
Newbie
_
18. huhtikuuta 2008 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti deadflame:
Parilla kaverilla ollut tuota samaa ongelmaa. Syynä lagimiseen oli 4.8 Avasti. Edellisillä avastin versioilla toimi normaalisti netti pelit.
Näin ikään... Nyt vaan pitää löytää jostain vanhempi Avasti ja olla päivittämättä sitä. vai olisko jotain muita viirus ohjelmia?

( 'A' )
Moderator

1 tuotearvio
_
18. huhtikuuta 2008 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AVG ja Antivir tulee lähinnä mieleen, jälkimmäistä käytän itse. Ei välttämättä markkinoiden paras tuote, mutta mukavan kevyt.
Mainos
_
__

_
onttokolo
Newbie
_
18. huhtikuuta 2008 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poistin avastin ja asensin AVGn tilalle ja nyt toimii! Wuhuu! kiitoksia paljon avusta ^____^

( 'A' )
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > nettipelit pätkii

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy