User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 23:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > xpertvision 8800 gt sonic ja lämmönnousu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xpertvision 8800 GT Sonic ja lämmönnousu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

20 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2008 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko normaalia, että näytönohjaimeni idle lämpötila oli 50 astetta uutena ostettaessa, mutta nyt se on noussut 53-55 asteeseen? Olen puhdistanut viimeksi eilen pölysuodattimen.

Emolevy: P5Q PRO /Prosessori: Q6600 3,3Ghz /Muisti: 4Gb DDR2, 800Mhz /Kovalevyt: OCZ Vertex + Spinpoint T166 /Näytönohjain: HD4870 Sonic 1GT /[b]
Senior Member
_
1. toukokuuta 2008 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Henri243:
Onko normaalia, että näytönohjaimeni idle lämpötila oli 50 astetta uutena ostettaessa, mutta nyt se on noussut 53-55 asteeseen? Olen puhdistanut viimeksi eilen pölysuodattimen.

Todella alhaiset lämmöt tuon tason näyttikselle, ei tarvitse peletä, sitten kun on siell' +100`C ja yli niin kannattaa jo huolestua...

Member

20 tuotearviota
_
1. toukokuuta 2008 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _EffEcT_:

Todella alhaiset lämmöt tuon tason näyttikselle, ei tarvitse peletä, sitten kun on siell' +100`C ja yli niin kannattaa jo huolestua...
Juu ite olen kanssa tyytyväinen lämpötiloihin. Todella alhaiset, ainakin mitä olen vertaillut muiden kortteihin.

Eli ei minua tuo itse lämpötila huolestuta, vaan tuo äkillinen lämmönnousu.

Mutta taisinkin keksiä jo itse syyn tuohon lämmönnousuun. Kesä. Kun ostin koneen oli vielä kylmät kelit ja tässä huoneessa lämpötila oli n. 20-21 astetta, mutta nyt kun on aurinko alkanut lämmittämään on huoneen lämpötila noussut 24-26 asteeseen.

Emolevy: P5Q PRO /Prosessori: Q6600 3,3Ghz /Muisti: 4Gb DDR2, 800Mhz /Kovalevyt: OCZ Vertex + Spinpoint T166 /Näytönohjain: HD4870 Sonic 1GT /[b]
Member

4 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2008 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Henri243:
Mutta taisinkin keksiä jo itse syyn tuohon lämmönnousuun. Kesä. Kun ostin koneen oli vielä kylmät kelit ja tässä huoneessa lämpötila oli n. 20-21 astetta, mutta nyt kun on aurinko alkanut lämmittämään on huoneen lämpötila noussut 24-26 asteeseen.
Omassakin koneessa nousi lämpien kelien myötä prossun idle lämmöt 3 astetta 41 asteeseen ja näytönohjaimen lämmöt 3 astetta 45 asteeseen.

Eli ei mitään vakavaa jos parilla asteella idlet nousee auringon myötä.

[Antec Nine Hundred | Nexus 600W NX-8060 | Asus P5Q | Intel Core2 Q9450 @ 2,66 Ghz + Noctua NH-U12P | 2x Kingston 800Mhz 2048mb]
[Leadtek PX8800GTS 512mb @ 740/1850/1020 | SB X-fi Platinum | 2x Samsung 1tb + 2x WD Caviar 640gb + WD Caviar 250gb ]

Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2008 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sulla on hyvät lämmöt, kun on se parempi cooleri tossa (sillä nvidian coolerilla nousee rasituksessa helposti 80:neen). Ittellä on gaiwardin versio, gainwardin tuulettimella, eikä nouse näilläkään kelloilla koskaan yli 65'C

-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans

8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > xpertvision 8800 gt sonic ja lämmönnousu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy