User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 23:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > vistaan näytönohjain!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
vistaan näytönohjain!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
4. toukokuuta 2008 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarvis uuden näytönojaimen kun nykyisellä ei kertakaikkiaan voi tehdä mitään. mulla on nyt nvidia geforce 7300se , ja parempi pitäs saaha HALVALLA. APUA :)
Member

3 tuotearviota
_
5. toukokuuta 2008 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo itelläkin oli tuo näyttis mikä oli aivan kivikaudelta kunnes vaihdoin radeon hd 3850. Mikä prosessori sulla , mikä virtalähde ja millanen budjetti?
Member
_
5. toukokuuta 2008 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
prossu on tuo sama kun sulla luultavasti AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2,20 GHz. budjetin yläraja ois semmoset 300e. mistä virtalähteen saa tietää?? :)
Member

3 tuotearviota
_
5. toukokuuta 2008 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avaat kopan ja katsot virtalähteestä mitä siinä lukee, itse en saanut oikeen mitään selvää omastani niin laitoin tiedot tänne ja sanoivat että on liian tehoton =D, eli sinunkin pitää varmaan ostaa uusi virtalähde mutta auttakoot muut sinua siinä virtalähteen hankinnassa.
Ellet kellota prossua paljon tai osta uutta niin eiköhän juuri tuo ati radeon hd 3850 olis passeli niin ei tule pullonkaulaksi.

edit. ei kannata ostaa mitään 300 euron korttia koska ne tulevat pullonkaulaksi. Osta joku 3850 tasonen kortti ja joku laadukas virtalähde.

edit2. jos et ole varma prossusta niin lataa Everest ohjelma niin saat kaiken selville.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. toukokuuta 2008 @ 16:22

Member
_
5. toukokuuta 2008 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paljos se maksaa? ja pitikö sun tehä mitään muuta koneelle?
Member

3 tuotearviota
_
5. toukokuuta 2008 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juike:
paljos se maksaa? ja pitikö sun tehä mitään muuta koneelle?
esim. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CGAX-3852DDO?t=false

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. toukokuuta 2008 @ 16:27

Mainos
_
__

_
ebomberg
Junior Member
_
7. toukokuuta 2008 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,
Miten minun kannattaisi päivittää konettani (lähinnä näyttistäni)? Olen pähkäillyt, että kannattaisiko minun hankkia toinen samanlainen näyttis vai korvata vanha rauta uudella.. Mistä muodostuu pullonkaula?

Koneen speksit löydät alhaalta.

Kiitos jo etukäteen!

My 1st PC: AsusP5LD2, IntelCore2E6400, Kingston4x512mb667mhzDDR2, PalitGF7600GT, Seagate250Gb7200.10rpmSATA2, LG16xDVD+/-RW DL in AntecP150 & Acer1916AS19"8ms
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > vistaan näytönohjain!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy