User Käyttäjä Salasana  

tiistai 3.2.2026 / 08:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 | viritys/apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike 1.6 | Viritys/Apua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Junior Member
_
6. toukokuuta 2008 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Olen huomannut (ja tiennyt jo vuosia) että jotenkin nämä publien sankarit saavat panoksensa osumaan nännityksillänsä aina keskelle,
ja olen miettinyt että mitä hel*****ä?!

Veljeni joka pelailee kynäriä ja WoWia sanoi että kokeiles säätää
rates kuntoon, mutta oman 25k/101/101 on hyvät (maksimit) koska
chokea ja lossia ei tule ja fps on niiden mukainen.

Joten tähän siis täytyy olla joku CVar (ConVar) tai vastaava
millä voin säätää tämän.

En pääse Steamiin kuin keskustelemaan tästä koska olen saanut
omalta acoltani VAC1-bannit koska menin tyhmyyksissäni
koodaamaan publilla kavereideni kanssa, joka ilmiantoi minut
ja sain siis bannit.

-Kiitos etukäteen, Pete

EDIT: Kaikki sanovat että "joo mun ratet on ihan normit 25k/101/101" "ihan default-conffit" ja ***** sanon minä.

Darth Vader:Luke, I''am your father.
Luke:Lol

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. toukokuuta 2008 @ 16:50

Senior Member
_
6. toukokuuta 2008 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensinnäkin konffeilla et pysty muuttamaan mitään muuta, kuin pelin sisältämiä piirteitä. Koska conffithan vain sisältävät komennot, jotka peli(moottori) sitten tunnistaa ja toteuttaa.

Mutta ongelmaasi on kaksi selitystä ja yllätys, ratet eivät sisälly kumpaakaan. Ensimmäinen on cheattien käyttö, joka tässä tapauksesas olisi juuri tuo NoRecyl eli ammuttaessa tähtäin ei heilahtele ja panokset leviä rekyylin mukana vaan voit vaikka strafessa ampua sarjaa ja osut vain ja ainoastaan siihen mihin tähtäin näyttää.

Toinen osumvampi selitys on ihan normaali aseen käyttäytyminen nännitettäessä. Eli itsekin olet varmaan huomannut sarjaa ampuessasi, että luodit osuvat tähtäimen yläpuolelle. Hyvällä fps:llä ja tähtäimen käytöllä saat luodit osumaan samalle korkeudelle, vaikka hajonta silti kasvaa.

Eli seuraavaksi kun joku nännittää sinut aakoolla ja olet ihan punasena hakkaamassa näyttöäsi, yritäpäs samaa tekniikkaa. Samalla kun laitat napin pohjaan, vie tähtäintäsi alaspäin jolloin minimoit rekyylin aiheuttaman nousun. Tosin silloin sinun pitää hahmottaa mihin luotisi osuisivat, koska tähtäimesi on paljon alempana.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Junior Member
_
6. toukokuuta 2008 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh, noinhan minä teenkin, mutta miten ne porukat saa ne panokset osumaan nänneillänsä sinne keskelle pitämällä tähtäimen vain keskellä? FPS:ni on 100 ja ping ei vaikuta mutta pelaan kork. 80ping servuilla.

Miten nää jannut vaa saa osumaan ne panoksensa sinne ruudun keskelle instead of sinne ylös? :(

EDIT: Olen pelannut tätä peliä 6 - 7vuotiaasta asti ja olen nyt vähän päälle 13.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. toukokuuta 2008 @ 17:43

Senior Member
_
6. toukokuuta 2008 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lue edellinen viestitini, ei ole toista tapaa pitää tähtäintä nännittäessä paikallaan niin, että luoditkin vain osuvat tähtäimen osoittamaan paikkaan.

Ja siitä en välitä miten kauan olet pelannut, jos kerran olet jo "6 vuotta" pelannut, niin eikös sun sitten pitäisi jo osata? Vai?

Junior Member
_
7. toukokuuta 2008 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tätä juuri tarkoitan, osaan hallita rekyylin niin että tähtäin ei liikkuisi edes yhtä senttiä, MUTTA, en tajua miten esim. minulla panokset osuvat tähtäimen yläviivan yläpäästä n. 1cm vielä ylös, jonka takia siis joudun viemään tähtäimen vihollisen jalkojen alapuolelle jotta se osuisi lähellekkään päätä, tälleen on todella vaikeaa pelata, onko mitään tapaa millä nämä sankarit saavat ne luotinsa osumaan tähtäimen keskelle ja ampumaan suoraan pitämällä tähtäimen vain paikallaan, kun minulla tähtäin pitää viedä alle jalkojen että osun, leviämisestä tai rekyylistä en kysy, vaan siitä niiden kutien heitosta ylöspäin :S

Senior Member
_
7. toukokuuta 2008 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
joudun viemään tähtäimen vihollisen jalkojen alapuolelle jotta se osuisi lähellekkään päätä
Tämähän on koko jutun idea !!

Lainaus:
leviämisestä tai rekyylistä en kysy, vaan siitä niiden kutien heitosta ylöspäin :S
Otahan selvää asioista ennen kuin alat kertomaan ongelmiasi. Rekyyli on aseen käyttäytymistä, kun ammutaan liipaisin pohjassa. Piippu nousee ylös kun voimakkaan räjähdyksen saattelemia luoteja tulee tiuhaan tahtiin. Rekyylistä aiheutuu myös hajonta tässä tapauksessa (yleensä tarkkuusammunnassa ihmissilmän ja käden koordinaatiosta (vajavuudesta) johtuvaa tähtäimen heittoa, jonka takia luoditkin putoilevat vähän eri paikkoihin).

Väännetään sitten rautalangasta yksi erittäin selvä tekstinpätkä, jonka tarvittaessa opettelet ulkoa, eikö niin.

- Täyttä sarjaa ampuessa ei ole mahdollista saada luoteja osumaan samaan kohtaan mihin tähtäin osoittaa
- Rekyyliä ei voi hallita täydellisesti (poikkeuksena cheatit)
- Ainut tapa saada luodit osumaan kutakuinkin siihen paikkaan mihin haluat, on vetää tähtäin alas, jolloin luodit nousevat rekyylin ansiosta sinne missä tähtäin oli

Tarviiko vielä selventää?

sieg
Member
_
7. toukokuuta 2008 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikun vaa reenaamaan. etsä sun taitojas paranna millään config komennoilla. Fatkat tiskiin..
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. toukokuuta 2008 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LSDPupu:
Juuh, noinhan minä teenkin, mutta miten ne porukat saa ne panokset osumaan nänneillänsä sinne keskelle pitämällä tähtäimen vain keskellä? FPS:ni on 100 ja ping ei vaikuta mutta pelaan kork. 80ping servuilla.

Miten nää jannut vaa saa osumaan ne panoksensa sinne ruudun keskelle instead of sinne ylös? :(

EDIT: Olen pelannut tätä peliä 6 - 7vuotiaasta asti ja olen nyt vähän päälle 13.
No ehkä voisi sanoa että pelaako tuota kukaan ilman että ei olisi mitään cheattia päällä.
Junior Member
_
7. toukokuuta 2008 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huoh..

Mitä nyt katon spectatena kun jotkut pelaa, ne vaan nännittää ja se "piippu ei heitä" ylöspäin vaan panokset osuvat tähtäimen keskelle, vaikka leviävätkin, mutta ne eivät HEITÄ, mitä vittua? tiedän ettei ole koodeja!

EDIT: Lähetän kohta perskele demon!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. toukokuuta 2008 @ 17:04

Senior Member
_
7. toukokuuta 2008 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohoh, hupsista..

Näemmä tarkoitit 1.6:sta kun minä puhuin Sorsasta. :D Mutta eikös 1.6:sessakin ollut ihan normaali rekyyli, vai muistanko väärin?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. toukokuuta 2008 @ 17:53

Member

7 tuotearviota
_
7. toukokuuta 2008 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se mitä spectaattorilla näät sun koneen ruudulla (näyttää siis että kaveri pistää nappi pohjassa ja osumat näyttävät silti olevan tähtäimessä) asia on todellisuudessa kuitenkin toinen.
En tiiä mistä moinen johtuu, mutta joskus muinoin kun mietin asiaa niin tulos oli se, että specissä tähtäin menee ns. luotien mukana, kun taas oikeasti se nousee ylöspäin (siis kun koodeja jne. ei käytetä). Eli siis kun tyyppi laskee tähtäintä sopivasti että osumat tulevat pään korkuudelle, niin specillä näyttäisi että tähtäinkin pysyy siinä pään tasolla. Tämä on siis minun teoriani ^^

Joskus tosin tuntuu, että jotkut pistävät uskomattoman tarkasti nappi pohjassakin. Jos rekyylin hallintaan ei oo mitään ns. conffeja vai mitä lie, ilman että kyseessä olisi varsinaisesti joku huijausohjelma niin ne kai sitten vaan hallitsee sen rekyylin paremmin.

Tähän väliin vois kysästä ku CS:stä (1.6/CZ) on kyse niin mitenhän kummassa mulla ei (mittarin mukaan) fps nouse yli 60, eikä se vaikuta olevankaan sen enempää kun pahimmissa tilanteissa fps laskee myös siitä nopeasti alle 50 jne.? Tuntus että siihen ois vedetty joku rajotin mutta ainakin fps_max on ihan jossain muualla (liittyykö fps_modem tähän jotenkin kans?). Sourcessa nousee fps vaikka yli 100, kunhan menee esim. specillä johonkin kentän ulkopuolelle kattelee ettei ole mitään rasitusta. Eihän 60-100 fps välillä ole (ainakaan minulle) suurta merkitystä, mutta rateja on hankala sitten säätää, varsinkin ku en (vieläkään) kunnolla hallise niitä.

Core2 Duo E8400, ASUS ENGTX 460 DirectCU TOP, Corsair 4x1GB, ASUS P5K SE/EPU, Samsung DVD-RW, Seagate DiamondMax 320GB | BenQ G2400WA 24" | Logitech G500 | Sennheiser RS130 | Windows 7 Pro 64
DS Lite ja R4i

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. toukokuuta 2008 @ 18:10

Junior Member
_
8. toukokuuta 2008 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
fps_max = 102
fps_modem = 102
====================
FPS on 100 ja ruuhkassa 98.

Ja noin itsekin olen arvellut.
Pistän nyt kumminkin sen demon ;)

EDIT: Pistän sen myöhemmin koska nyt olen menossa kouluun ja CS ei oikeen pakkaile niitä nii kestää se ;)

EDIT2: Sourcen ratesäätö: cl_cmdrate = keskiverto fps , cl_updaterate samaks jos tulee chokea TAI lossia pudotat updateratea, ja rate taas on sen kuinka paljon kaistaa saa käyttää ja serverithän zBlock tms. pudottaa sen sinne 25000 mikä oikeesti maksimi kai 32000.

Ei sen vaikeempaa =)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. toukokuuta 2008 @ 07:52

Member

3 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2008 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä conffeilla pystyy säätämään aika paljonkin asioita. saat myös tarkkuutta paremmaksi. ei muuutakun säätämään.
Junior Member
_
8. toukokuuta 2008 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja mitä komentoja säätää?

Nyt on Postmanin ja SpawNin conffit vähän sekasi ja sit omia komentoja.
Ja onhan noita säädetty jo pitkän pitkän aikaa, mutta yhestikään ei
ole sattunu konffeja millä "ounaisi ylenpalttisesti" ;)

Mutta siis, onko mitään komentoa tms. millä saan nää panokset nousee vähemmän (ratet tms.) vai onko se vain spectate bugi?

Minut löytää Kivitie/DigitalZone 1.6 päivittäin nimellä NexuS | Nexuu | pissaliisa tms ;)

Member

3 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2008 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en muista mitä pitää säätää. mutta kaveri on tehnyt itse conffinsa ja toimii todella hyvin.
Junior Member
_
8. toukokuuta 2008 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisitko sanoa että uploadaisi ne ja antaisi minulle ?

Kiitos etukäteen.

BIGdane
Member
_
8. toukokuuta 2008 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ihan sama "ongelma". Olen vaan tullut siihen lopputulokseen, että omassa ruudussa se näyttää kudien lentelevä suoraan tähtäintä alentamatta. Siihen vaikuttaa varmasti myös se, että haluaa löytää syyn miksi ei saa PWNATTUA kaikkia..

http://www.pwned.nl
Senior Member
_
9. toukokuuta 2008 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ja onhan noita säädetty jo pitkän pitkän aikaa, mutta yhestikään ei
ole sattunu konffeja millä "ounaisi ylenpalttisesti" ;)
Usko pois, joko hankit itsellesi oikeata taitoa tai sen huonomman vaihtoehdon jonka varmaan tiedätkin.

Vaikka hankkisit uuden koneen johon "parhaat conffit" niin siltikään se ei nosta taitojasi. Conffien avulla ei ole mahdollista laskea rekyylin voimaa. Et myöskään löydä sieltä mitään ihmekomentoja jotka pitävät tähtäimesi paikallaan ja kudit osuvat samaan paikkaan. Tämän on mahdollista vain paketteja, OpenGL:ää jne. manipuloimalla

Kuitenkin lähimpänä ajatustasi ovat varmaankin erilaiset scriptit, joista osa on kiellettyjä publaservuilla.

Rateja säätelemällä saatte vain pinginne kohdalleen (ja samalla havaittavan choken ja lossin, jos näin on), tämä taas auttaa osumaan kun viive on pienempi, eikä ennakkoa tarvitse ottaa.

Lainaus:
Sourcessa nousee fps vaikka yli 100, kunhan menee esim. specillä johonkin kentän ulkopuolelle kattelee ettei ole mitään rasitusta.
Fps mitataan keskiverto serverillä (12 - 24 pelaajaa) normaalin pelaamisen yhteydessä. Ei suinkaan omalla tyhjällä serverillä specuttaesssa maata, jolloin naapurin kissakin saa yli 200 lukeman fps -mittaria katsoessaan.

http://www.peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=36&tid=141902

http://www.karhuton.com/cstrikes/rate.html

EDIT: Molemmat olikin Sourcelle..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2008 @ 19:13

pezkuu
Suspended permanently
_
9. toukokuuta 2008 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa ampua 1-4 kudin sarjoja ;. Itelläni ainaki osuu
Junior Member
_
9. toukokuuta 2008 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

bind "DEL" "adjust_crosshair"

_cl_autowepswitch "0"
bgmvolume "1.000000"
bottomcolor "6"
brightness "10"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_backspeed "400"
cl_cmdbackup "2"
cl_cmdrate "101"
cl_corpsestay "0.000000"
cl_crosshair_color "50 250 50"
cl_crosshair_size "small"
cl_crosshair_translucent "0"
cl_dlmax "128"
cl_download_ingame "1"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_forwardspeed "400"
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_lc "1"
cl_logocolor "#Valve_Green"
cl_logofile "chick1"
cl_lw "1"
cl_minmodels "0"
cl_radartype "1"
cl_righthand "1"
cl_shadows "0"
cl_timeout "9999999999"
cl_updaterate "101"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_weather "0"
con_color "255 180 30"
console "1"
crosshair "1"
fastsprites "1"
fps_max "100"
fps_modem "100"
gamma "3"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_fog "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
hisound "1"
hpk_maxsize "4"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "1"
hud_draw "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_internal "1"
hud_takesshots "0"
joystick "0"
lookspring "0.000000"
lookstrafe "0.000000"
m_filter "0"
m_forward "1"
m_pitch "0.022"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
model "gordon"
MP3FadeTime "2.0"
MP3Volume "0.800000"
mp_decals "20"
net_graph "0"
net_graphpos "2"
net_scale "5"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_detailtextures "0"
s_a3d "0.0"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
s_bloat "2.0"
s_distance "60"
s_doppler "0.0"
s_eax "1"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000"
s_min_distance "5"
s_numpolys "200"
s_polykeep "0"
s_polysize "0"
s_refdelay "0"
s_refgain "0.4"
s_rolloff "1.0"
s_verbwet "0"
sensitivity "2.3"
skin ""
spec_autodirector_internal "1"
spec_drawcone_internal "1"
spec_drawnames_internal "1"
spec_drawstatus_internal "1"
spec_mode_internal "2"
spec_pip "0"
suitvolume "0.250000"
sv_aim "0"
sv_voiceenable "1"
team ""
topcolor "30"
viewsize "110"
voice_enable "1"
voice_forcemicrecord "1"
voice_modenable "1"
voice_scale "2"
volume ".1"
setinfo "s8" "B039B679C3"
setinfo "_vgui_menus" "0"
setinfo "_ah" "0"
+mlook

Siinä osa mun conffeista ja noilla kai pärjää sikäli ;)

Member

7 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2008 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maf1a:

Lainaus:
Sourcessa nousee fps vaikka yli 100, kunhan menee esim. specillä johonkin kentän ulkopuolelle kattelee ettei ole mitään rasitusta.
Fps mitataan keskiverto serverillä (12 - 24 pelaajaa) normaalin pelaamisen yhteydessä. Ei suinkaan omalla tyhjällä serverillä specuttaesssa maata, jolloin naapurin kissakin saa yli 200 lukeman fps -mittaria katsoessaan.

Mjoo, tarkotin lähinnä sitä, että koneella ei oo yleensä mitään rajotusta etteikö fps nousisi peleissä yli 60:n, se tosin vaan jäi sanomatta. CZ:ssa fps rajotin on yli sadan, mutta ei se vaan nouse, ja sourcessa myös pelitilanteissa voi olla fps yli 60.

Core2 Duo E8400, ASUS ENGTX 460 DirectCU TOP, Corsair 4x1GB, ASUS P5K SE/EPU, Samsung DVD-RW, Seagate DiamondMax 320GB | BenQ G2400WA 24" | Logitech G500 | Sennheiser RS130 | Windows 7 Pro 64
DS Lite ja R4i
miqqq
Junior Member
_
9. toukokuuta 2008 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisit koittaa tota "cl_dlmax" laittaa isommaks kun se näyttää vaan 128 olevan, pistä vaikka 1024. Tietysti netistä riippuen...
Kellopeli
Suspended due to non-functional email address
_
9. toukokuuta 2008 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rateja säätämällä saa ainakin näyttämään, että nänni pysyisi kokoajan tähtäimen keskellä. Pistä ratet niin alas kun mahdollista niin huomaat sen. Homman kääntöpuoli on se, että sillon ratet on päin vittua etkä osu ukkoon edes piippu päässä kiinni.

Oon joskus miettiny samaa asiaa et minkä takia spec näyttää, että kudit osuu samaan reikään nappi pohjassa. Veikkaan samaa, mitä muutkin on jo sanonut, että "se vaan näyttää siltä" spectaattorina.

Mut n. 5 vuoden päivittäisen pelailun jälkeen sanosiin, et kerran lataa cpl konffit ja jättää konffien säätämisen siihen. Lopulta tajuaa kuitenkin, että ne on kaikkein parhaat. Lähinnä siis ratet niissä. Ja tietenkin kunnon serveri, missä riittää potkua pelaamiseen (Ei pelitutka!) :D
Senior Member

7 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2008 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Säädöt ovat vain hienosäätöä. Harjoittelemalla sitä osuu vaan. Monesti vaikka tuntuu että kaverit nännittää ne ampuu just niitä 1-4 panokset sarjoja putkeen että millisekunnin väli siinä. Ja kyykyssä kannattaa olla. Osuu aina paremmin ja hätkähdyttää hiemankaa eipro pelaajaa. Esim Ak-47 aseella tähtäin nousee todella paljon, sinun on opeteltava ja opeteltava laskemaan tähtäintä, mielummin ampumaan muutaman panokset sarjoja. Jos poraat, mielummin itse ammun pari panosta ja sitten /me jos ei damat näy...

OT: Itse pelailen Godlike[FIN] nimellä, yleensä Lanikellarissa. Aloitin itse uudestaan pelailemaan 3 viikon jälkeen, joten taidot ruosteessa :D Lanikellarin rankeissa ennen taukoani olin yleensä 20 parhaan joukossa, ja CB:ssä tulee joskus pelailtua...

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
9. toukokuuta 2008 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vieläkään mänä conffien mukana tulevat valmiit ratet eivät ole se paras vaihtoehto. Yleensä ne on muokattu keskivertopelaajalle ja internet yhteyden nopeus siis sen mukainen. Mutta toki, jos sitten haluaa pelata ihan näillä perusrateilla, mitkä käyvät aivan hyvin normaaliin pelaamiseen, niin olkoon. ketään en ala patistamaan, mutta ainahan se pelinautintoa parantaa kun osuu mihin tähtää. :)

Eikä se nyt kauheen iso homma ole noita laskeskella.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2008 @ 19:11

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 | viritys/apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy