User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 20:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > vista ja western digital 500 gb
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista ja Western Digital 500 Gb
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
phinni
Suspended due to non-functional email address
_
8. toukokuuta 2008 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma itsessään lienee pieni, mutta kun en tumpelona saa tätä visvaa (Homer Premium) tunnistamaan hankkimaani WD:n ulkoista 500 Gb:n USB- kiintolevyä, malli WD5000E035-00. Laitehallinnassa levy näkyy levyasemaluettelossa, ei muualla.
Asennuksen piti olla simppeli "piuhat kiinni-kone auki" periaatteella, vaan eipäs ollutkaan, itse paketinkaan mukana ei tullut muuta kuin USB- ja virtapiuhat sekä vähän munakennoa pehmikkeenä. Westernin kotisivutkin ovat kätkeneet neuvoa-antavat vastauksensa jonnekin tulevien päivitysten taakse. Mainittakoon vielä, että kaikki muut kilkkeet ovat asentuneet ongelmitta tähän saakka. (digi- ja videokamera, vanha skanneri, tulostin, muistitikut, tosin SP1:n asennuksen jälkeen äänet olivat hukassa pari päivää, ohjaimen päivitys palautti nekin)
Kone on Acerin perhemalli Aspire T180, x86/32-bittinen, 2 gigan muistilla varusteltu ihme. Toivottavasti joku osaa antaa teknoapua, mitä tehdä.
Maxell_
Suspended due to non-functional email address
_
17. toukokuuta 2008 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama juttu täälläkin koneessa.. mikään ei auta. eikä löydy ajureita mistään?? mikä avuksi???

Maxell_
Junior Member
_
17. toukokuuta 2008 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama juttu itelläni.. tekee sen myös xp:ssä.. ainoastaa oma kanettavani löytää.. mikä avuksi ?
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. toukokuuta 2008 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo,olen törmännyt kyseiseen ongelmaan vistan varsinkin home versiossa ,ultimaten kanssa ei ole ollut samaa ongelmaa, vika on siinä että vista ei itse löydä niitä sata ajureita vaikka ne ovatkin asennettu eli koittakaan määrittää itse se kansio missä ne ajurit on,muistaakseni se on ihan vaan windows kansio ( tosta en ole sata varma ) sen ei tarvitse kuin kerran tehdä niin seuraavalla kerralla se löytää ne itse,ja Lutikka86 onko sulla varmasti sata ajurit asennuttu ?
Junior Member
_
18. toukokuuta 2008 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP asks for drivers or just want to install new hardware

1.Start the Registry Editor (Run -> Regedit). Check if under HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion the item 'DevicePath' points to '%SystemRoot%\inf'. Additional items, separated by semikolons, are ok but '%SystemRoot%\inf' has to be one of them.

2.Then delete the file C:\WINDOWS\inf\infcache.1 - XP will recreate it.

Tällaisella ohjeella sain itse toimimaan.. Käsittääkseni usb 1 ja usb 2 ilmeisesti just toi takasinpäin yhteensopivuus aiheuttaa näitä ongelmia välillä noissa vanhemmissa porteissa.

Vistalla kanattaa kokeilla ajurien manuaali hakua, itse ainkin löysin ajurit sen avulla..
Mainos
_
__

_
Voteski
Newbie
_
14. elokuuta 2008 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itellä on windows xp eikä tämä vitun WD 500 gb kovo toimi, ostin tätä ennen maxtorin kovon eikä sekään toiminut, hävettää viedä myös tämä vaihtoon.....gigantti on perseestä -kantsii kerralla kunnollinen buffalo:n tai lacie:n kovo vaan!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > vista ja western digital 500 gb

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy