|
VGA- liitäntä
|
|
|
sakez
Suspended due to non-functional email address
|
13. toukokuuta 2008 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei!
Osaisitteko sanoa, onko MSI GeForce 8800GTS 320mb OC (G80) näyttiksessä VGA- liitäntää?
Kiitos Vastanneille!
|
|
Euphemos
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2008 @ 16:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole VGA-liitäntää, mutta mukana tulee DVI-VGA -adapteri.
"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
|
|
sakez
|
13. toukokuuta 2008 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Euphemos: Ei ole VGA-liitäntää, mutta mukana tulee DVI-VGA -adapteri.
Kiitos vastauksesta! Eli Näyttiksen voi siis liittää TFT- näyttöön , jossa on vain VGA- liitäntä?
|
|
Euphemos
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2008 @ 17:15 |
Linkki tähän viestiin
|
No yleensä VGA-liitännästä on tapana liittää kaapelilla toiseen VGA-liitäntään... tosin olen kyllä nähnyt, miten VGA-liitännästä liitetään DVI-liitäntään VGA-DVI -adapterikaapelilla ja kuvanlaatu oli sanalla sanoen katselukelvoton.
"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2008 @ 17:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Voit liittää näyttiksen TFT näyttöösi näyttiksen mukanatulevalla adapterilla. Kuvanlaatu ei siitä kärsi ollenkaan, vaikka edellisessä viestissä niin väitetään.
|
|
Euphemos
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2008 @ 17:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Et ole tainnut nähdä, miltä näyttää VGA-DVI -adapterikaapelin välittämä kuva...
-Frank Zappa
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2008 @ 18:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Itseasiassa minulla on tälläkin hetkellä 2 näyttöä koneessa joista toinen on DVI:llä ja toinen VGA kaapelilla jossa dvi->vga adapteri on.
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2008 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Euphemos: No yleensä VGA-liitännästä on tapana liittää kaapelilla toiseen VGA-liitäntään... tosin olen kyllä nähnyt, miten VGA-liitännästä liitetään DVI-liitäntään VGA-DVI -adapterikaapelilla ja kuvanlaatu oli sanalla sanoen katselukelvoton.
Äläpäs nyt sotkea asioita. Itse puhut VGA-->DVI-muunnoksesta, mutta tässä oli nyt alunperin kyse DVI-->VGA-muunnoksesta.
|
|
Kofler
Member
2 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2008 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
en sano ketään vastaan mutta vga -> dvi adapterikaapeli ja pelkkä adapteripalikka on eri asia, ainakin tietääkseni
|
|
Euphemos
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2008 @ 19:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565: Äläpäs nyt sotkea asioita. Itse puhut VGA-->DVI-muunnoksesta, mutta tässä oli nyt alunperin kyse DVI-->VGA-muunnoksesta.
Äläpä itse sotke, alkuperäiseen kysymykseen kun tuli vastaus jo ensimmäisesssä viestissä.
-Frank Zappa
|
|
Mainos
|
  |
|
|
sakez
|
13. toukokuuta 2008 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletan nyt siis että kuvanlaatu on aivan kuin normaalilla VGA- liitännällä :D joten kiitos vastauksista! :)
|