Troijalainen koneessa!!!! APUA!!
|
|
tersGa
Newbie
|
16. toukokuuta 2008 @ 21:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkistin koneen Nortonilla ja f-secure ilmoittaa tarkistuksen päätyttyä, että koneessa on troijalainen, mutta ei anna kuitenkaan poistaa sitä,mitähän pitäis tehdä, että saan sen pois??
Nimi: Trojan-Downloader.Win32.VB.b
Tyyppi: Troijalainen
Tiedosto: c:\users\teresa\appdata\local\temp\
Polku: 0000070e
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2008 @ 16:54 |
Linkki tähän viestiin
|
No sullahan näkyy olevan polku valmiina siihen virukseen. Laita ensin järjestelmän palautus pois päältä ja avaa kone vikasietotilaan ja poista itse se virus.
|
tersGa
Newbie
|
18. toukokuuta 2008 @ 22:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei nyt ihan onnistu toi vistan vikasietotilaan laittaminen.. eli mitenhän se onnistuu?
|
Senior Member
17 tuotearviota
|
18. toukokuuta 2008 @ 22:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tersGa: Mulla ei nyt ihan onnistu toi vistan vikasietotilaan laittaminen.. eli mitenhän se onnistuu?
Kokeile ajaa koneelle vaikka tosta aluksi paria filua koneelle..
http://www.eset.com/download/free-virus-remover.php
|
tersGa
Newbie
|
19. toukokuuta 2008 @ 21:10 |
Linkki tähän viestiin
|
no mä latasin ton jonkun ``agent trojan cleaner`` jutun koneelle.. sit siinä lukee että ``jotta sovellus toimisi oikein, on suositeltavaa että purat ensin kaikki tiedostot``.. niin mites sitte jatkan?? mitä toi tiedostojen purkaminen tarkottaa? mulla ei oo mitään hajua, kun en hirveesti oo perehtyny tollasiin juttuihin..:D
|
Senior Member
17 tuotearviota
|
19. toukokuuta 2008 @ 21:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tersGa: no mä latasin ton jonkun ``agent trojan cleaner`` jutun koneelle.. sit siinä lukee että ``jotta sovellus toimisi oikein, on suositeltavaa että purat ensin kaikki tiedostot``.. niin mites sitte jatkan?? mitä toi tiedostojen purkaminen tarkottaa? mulla ei oo mitään hajua, kun en hirveesti oo perehtyny tollasiin juttuihin..:D
Ne on pakattu zip muotoon eli tarvit esim Winrar tai muun vastaan purkusoftan jolla purat ne tiedostot ensin vaikka työpöydälle ja sitten ajat ne koneelle :)
|
tersGa
Newbie
|
20. toukokuuta 2008 @ 00:17 |
Linkki tähän viestiin
|
joo!!.. mutta äskön laitoin tän koneen vikasietotilaan ja menin tohon kansioon missä sen viiruksen pitäis olla. ..../temp. niin miten sitten siitä eteenpäin, kun sielä on miljoona tiedostoa, niin miten mä sen sieltä löydän, tai tiedän missä se sielä on..? =)
|
Mainos
|
  |
|
kelari
Senior Member
|
21. toukokuuta 2008 @ 19:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lataa tästä HJTInstall.exe
*Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi.
*Tuplaklikkaa HJTInstall.exe-kuvaketta työpöydälläsi.
*Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis.
*Klikkaa Install.
*Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle.
*Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin.
*Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon.
*Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön.
*Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi.
*ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä.
*ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia.
Lähetä loki hjt osioon --> Tänne
|