User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 23:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > mitäs mieltä ootte????
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitäs mieltä ootte????
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

1 tuotearvio
_
18. toukokuuta 2008 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä tämmönen osu silmää jimmssillä, Ati Radeon 3870 ULTIMATE 512MB, GDDR-4, PCI-E, DVI. Mitäs meiltä ootte on ainaki ton hintaluokan kortille kellot kohallaan ainut on että on passiivijäähy mut ei oo ongelma. Nii että onko kokemuksii tai onko muuten hyvä kortti?
Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2008 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen sitä mieltä, että otsikossa on kolme kysymysmerkkiä liikaa. Ja suosittelen odottamaan HD48x0-sarjan kortteja, ilmaantunevat parin viikon kuluttua kauppoihin.

"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
Senior Member

20 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2008 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Euphemos:
Olen sitä mieltä, että otsikossa on kolme kysymysmerkkiä liikaa. Ja suosittelen odottamaan HD48x0-sarjan kortteja, ilmaantunevat parin viikon kuluttua kauppoihin.
Tästä päivästä 4 viikkoa.
Junior Member

1 tuotearvio
_
18. toukokuuta 2008 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen sitä mieltä, että otsikossa on kolme kysymysmerkkiä liikaa.
:D
No paljos niille on tulossa hintaa?
Mainos
_
__

_
Senior Member

20 tuotearviota
_
19. toukokuuta 2008 @ 07:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nozone:
Olen sitä mieltä, että otsikossa on kolme kysymysmerkkiä liikaa.
:D
No paljos niille on tulossa hintaa?
Ei mielestäni ole vielä sellaisia ilmotettu. Mutta 18.6 tulee nuo HD4xxx näyttikset.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > mitäs mieltä ootte????

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy