Kyllä pyörii. Itsellä kone samalla näyttiksellä, mutta prossussa pienempi kellotaajuus ja valmistaja intel (näkyy sigussa) ja itse olen demoa pelaillut enkä fps:n pätkimistä juuri nähnyt. E: plus vielä, että tämä läppärini läpäisee systemrequirementslab.comin battlefield 2 testin läpi, ja laitteistovaatimukset ylittävät suositukset, joten voit olla varma että bäfä pyörii tuolla läppärillä.
Olen vaan tykästynyt noihin HP: koneisiin koska niissä on melkein kaikissa HDMI-liitn, Bluetooth ja WLAN. Niiden olemassaolosta ei liiemmin taida olla haittaakaan.
Mikä muuten määrittää sen että miten suureksi voi muistin kasvattaa?
Jos esim koneessa on 2 kampapaikkaa niin eikö koneeseen voi laittaa esim. 2x 2gigaset kammat eli yht 4 gigaa? Vai tuleeko koneessa jokin kapasiteetti vastaan esim jo 2 gigan kohdilla. Onko tämä kone kohtaisia ominaisuuksia ja mistä sen voi varmistaa miten suurta muistia kone tukee?
Noissa koneissa on yleensä 32-bit käyttis joka rajoittaa muistin n. 3.5gigaan. Vaikka laittaa 2x2g palikat, eli yht. 4g tunnistaa ja käyttää windows vain 3.5g. Ja syy on; 32-bittinen maailma loppuu siihen :)
Ei tuota BF2 varten ainakaan tarvitse ostaa lisää muistia. Itellä hp dv6544 ja BF2 toimii täysillä asetuksilla (ei AA).
dv6544: Turion x2 TL-65, 2gt, 8400gs 128mb.