User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 19.11.2025 / 07:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > usb wlan (buffalo) tikku + usb tikku = ei internet yhteyttä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
usb wlan (buffalo) tikku + usb tikku = ei internet yhteyttä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Apache2k
Newbie
_
19. toukokuuta 2008 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei kaikille. Tämä on varmaankin se oikea pakka kysyä tätä :)
Otsikossa yritin kertoa ongelmastani. Hain netistä vastauksen ongelmaan tuloksetta. Tämä ongelma on jo ollut pitkään mutta nyt se alkaa jo ärsyttämään. Itse olen pitkään harrastanut tietokoneitä mutta oma osaaminen loppui nyt.

Paketti:
P4 2.8 GHz
Windows XP pro sp3 ( sama ongelma oli myös sp2 aikana)
2 gigaa muistia
Ati X800GL näytönohjain
itse kasattu pöytäkone.

Ongelman voi melko varmasti toistaa aina.

Eli käytän buffalon wlan tikkua. Heti kun kytken toiseen usb portiin ihan minkä vaan usb tikun; internet yhteys katkea. Pitää joko repairilla korjata tai käynnistää koko pönttö uudestaan.

Voiko joku neuvoa mistä lähtisin purkamaan ongelman tai onko kukaan muu törmännyt tähän aikaisemmin.
Kiitos.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > usb wlan (buffalo) tikku + usb tikku = ei internet yhteyttä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy