User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 02:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > nokia 3120 classic
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia 3120 classic
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Nokia 3120 classic

uutinen julkaistu: 6 helmikuuta, 2008

Nokia 3120 classic on melko edullinen 3G-puhelin. Nokia uudelleenkäyttää nykyään mallinimiä ja niin on tässäkin tapauksessa. Siitä ei ole paljon aikaa kun vielä oli myynnissä malli nimeltään 3120. Mallinimi on siis kierrätetty classic-liitteen kera todella pikaisesti uusiokäyttöön. 3120 classic on yllättävänkin hyvillä ominaisuuksilla varustettu: kahden megapikselin kamera kuvausvalolla, ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
Kyllikki Alanko
Anonyymi käyttäjä
_
4. joulukuuta 2008 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko Nokia 3120 Classic puhelimia mustia tai vakoisia. Tyhjentyykö akku aikaisempia malleja aikaisemmin.
Kyllikki Alanko
Anonyymi käyttäjä
_
4. joulukuuta 2008 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko Nokia 3120 Classic puhelimia mustia tai vakoisia. Tyhjentyykö akku aikaisempia malleja aikaisemmin.
Kyllikki Alanko
Anonyymi käyttäjä
_
Kyllikki Alanko
Anonyymi käyttäjä
_
4. joulukuuta 2008 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
^joel^
Anonyymi käyttäjä
_
22. joulukuuta 2008 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin puhelimen tänään samanlailla kuin joomui teki. Sain kylläkin 49€:lla. Näytön nopean sammumisen voi luultavasti korjata vaihtamalla virransäästötilan pois päältä.
Loistava kamera ja iso, selkeä näyttö.
muumi
Anonyymi käyttäjä
_
24. joulukuuta 2008 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain tuon puhelimen juuri joululahjaksi ja odottelen tässä että pääsen kokeilemaan =)

Hyvältä peliltä näyttää, toivottavasti se myös on :)
saar
Anonyymi käyttäjä
_
27. joulukuuta 2008 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan hyvä puhelin on olen tyytyväinen :) kamera on ihan hyvä (: ja kaikki tästää odotuksiani <: näppäimet ovat sopivan kokoset ja näyttö sopiva kannattaa ostaa!
saar
Anonyymi käyttäjä
_
27. joulukuuta 2008 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan hyvä puhelin on olen tyytyväinen :) kamera on ihan hyvä (: ja kaikki täsmää odotuksiani <: näppäimet ovat sopivan kokoset ja näyttö sopiva kannattaa ostaa!
joku vaan
Anonyymi käyttäjä
_
27. joulukuuta 2008 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mull on yks ongelma nokia 3120 classickin kanssa kun mull on tää dnaan liittymä ja kun yritän tilata javapeliä se sanoo tilaa ensin pakettidata palvelu enkä tiiä mistä sen saa muuten ihan hyvä puhelin auttakaa plz
minä vaan
Anonyymi käyttäjä
_
27. joulukuuta 2008 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten ootte saanut näytönsäästäjän toimimaan?? Mulla ei tunnu menevän päälle mitenkään.
joku vaan
Anonyymi käyttäjä
_
28. joulukuuta 2008 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
meet sinne galleriaan ja grafiikka sit sieltä otat näytönsäästäjän sitten käytä flash sisältöä tai sitte mee kattoo asetuksista kuinka kauan siinä kestää että se tulee ja sen voi vaihtaa
minä vaa
Anonyymi käyttäjä
_
28. joulukuuta 2008 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinhän sen pitäisi toimia kuten kerroit, mutta jostain syystä mun puhelimessa näytönsäästäjä ei käynnisty, viive on 9 sekuntia. Myöskään virransäästätilan valinta ei käynnistä digitaalista kelloa näytönsäästäjänä, kuten ohjekirjassa mainitaan.
joku vaan
Anonyymi käyttäjä
_
28. joulukuuta 2008 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä puhelin sulla on????
minä vaan
Anonyymi käyttäjä
_
28. joulukuuta 2008 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös tässä ketjussa puhuta 3120 classicista... Täytyy varmaan käydä Nokian huollossa.
joku vaan
Anonyymi käyttäjä
_
29. joulukuuta 2008 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jepulista
tapsa56
Anonyymi käyttäjä
_
29. joulukuuta 2008 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei myöskään vaikuta mitenkään näytönsäästäjä asetus.
Ei ehdi viestejä lukea. Pitänee käyttä huollossa.
Jore
Anonyymi käyttäjä
_
29. joulukuuta 2008 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäiskö tuossa toimia ICONE51 adapteri(Celly ICONE51 audioadapteri 2,5mm => 3,5mm)? Ostin kyseisen tuotteen eikä suostunut toimimaan, vaikka pakkauksessa sen yhteensopivuus todettiin. (3120c) Sitten ku netistä katteli noita ICONE51 adaptereita niin sielä oliki vaa yhteensopivuus tähän 3120. Eli onko vika adapterissa vai onko mulla väärä adapteri? Ja jos on väärä niin voisiko joku kertoa oiken adapterin?
joku vaan
Anonyymi käyttäjä
_
30. joulukuuta 2008 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voiko joku jelppii siinä pakettidatassa plz
sanpa
Anonyymi käyttäjä
_
30. joulukuuta 2008 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä ostin tnä, sain 24 e uutena :P
Jarski
Anonyymi käyttäjä
_
31. joulukuuta 2008 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mäkin sain tän 24? sen liittymän messissä. Oon tyytyväinen ostokseeni=D
Jarski
Anonyymi käyttäjä
_
31. joulukuuta 2008 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mäkin sain tän 24? sen liittymän messissä. Oon tyytyväinen ostokseeni=D
kakkapuhelin
Anonyymi käyttäjä
_
31. joulukuuta 2008 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tää nokia 3120 classic on ihan perseestä siis kuka pälli ostaisi tän puhelimen en ole tyytyväinen ostokseen
jarmo vilponen
Anonyymi käyttäjä
_
3. tammikuuta 2009 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oi rakkaat! Kertokaa meillekin, mistä 24eurolla saa ostaa?
Miten pitkään pystyy videokuvaamaan, ja korttisopivuus? (suurin)
Hölmöläinen
Anonyymi käyttäjä
_
5. tammikuuta 2009 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain joululahjaksi tuon Nokia 3120 classicin ja olemme siskoni kanssa miettineet miten etukameran saa toimimaan ilman videopuhelua? Olenko vain hölmö vai tietääkö joku? :)
Mainos
_
__

_
vastaaja
Anonyymi käyttäjä
_
5. tammikuuta 2009 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo olet sä hölmö ei sitä voi käyttää kun video puheluissa

Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > nokia 3120 classic

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy