User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 19.11.2025 / 09:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > widows xp:n uudelleen asennuksesta:
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Widows XP:n uudelleen asennuksesta:
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kmhr72
Suspended due to non-functional email address
_
25. toukokuuta 2008 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuttuni meni poistamaan rankemmalla kädellä tiedostoja koneeltaan ja teki sen jälkeen levyneheytyksen, nyt kone ei löydä käynnistystiedostoa ja XP pitäis asentaa uudestaan.
Asennuslevyke on, mutta nyt tahtoisin viisaammilta varmistaa kummalla tavalla teen asennuksen.
Tapa 1: Windows XP:n uudelleenasentaminen Windows XP:stä
vai
Tapa 2: Windows XP:n uudelleenasentaminen käynnistämällä tietokone Windows XP:n CD-levyltä
Tää on mullekin ihan ensimmäinen kerta, kun joudun tän uudelleenasentamisen tekemään. Microsoftin sivuilta oon ohjeita lukenut, mutta, mutta... teenkö mä ns. korjausasennuksen vai koko systeemin uudelleenasennuksen?
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
25. toukokuuta 2008 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen,että kokeilet ensiksi korjausasennusta, tuolla ohjeistusta.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/313946

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
kmhr72
_
25. toukokuuta 2008 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos erittäin selkeistä ohjeista! Kunpa Microsoftkin tekisi näin selkeät oppaat omille sivuilleen=), vaikka mihinkäs mä niitä sivuja tarviin, kun on Afterdawn!
Mainos
_
__

_
kmhr72
_
25. toukokuuta 2008 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Tiedosto NTLDR puuttuu." Käynnistä uudelleen painamalla CTRL+ALT+DELETE.
Tämmöinen teksti näkyy koneen alareunassa. Kun painan ctrl+alt+del, kone lataa jonkin aikaa ja palaa taas samaan tilaan. Pakotin koneen kiinni ja aukaisuvaiheessa lipsuttelin F8:ia, mutta aina se palaa tuohon tilaan, missä on paljon jotain numeroita sit lukee toi yllä mainitsemani teksti.
Miten mä pääsen BIOSiin, että voin aloittaa sieltä käsin XP:n korjausasennuksen?
Pitääkö mun ton tekstin jälkeen kirjoittaa joku komento millä menee BIOSiin?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > widows xp:n uudelleen asennuksesta:

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy