User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 19:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > langatonyhteys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
langatonyhteys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jaska46
Senior Member
_
26. toukokuuta 2008 @ 07:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten mä saan tehtyä langattoman yhteyden?
mul on vista tässä koneessa ja TW-EA510 ADSL MODEM ROUTER
Firewall WLAN AP(802.11 b+g)
Senior Member
_
26. toukokuuta 2008 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneeseen wlan-verkkokortti ja säädöt kohdalleen...

jaska46
Senior Member
_
26. toukokuuta 2008 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mites mä säädän kohdalleen?
Senior Member

2 tuotearviota
_
26. toukokuuta 2008 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli sinulla on tuossa modeemissa tukiasema samassa. Onko kyseessä läppäri vai pöytäkone? Kaikissa uusissa ja hiukan vanhemmissakin läppäreissä on wlan kortti valmiina. Kytken WLAN:in päälle läppäristä (mekaaninen kytkin tai esim FN+F3) ja oikeasta alareunasta klikkaat verkkoyhteys kuvaa ja valitset Muodosta yhteys. Eteen ilmestyy langattomia verkkoja/verkko. Jos on pöytäkone, tulee sinulla olla esim USB wlan, tai PCI-paikkaan käyvä WLAN kortti (eli koneen sisälle menevä).

Vielä kysyttävää/tarkennusta kaipaat? Tehdasasetuksena pitäisi tuossa telewellissä olla langaton verkko automaattisesti päällä.
jaska46
Senior Member
_
27. toukokuuta 2008 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
läppäri on
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. toukokuuta 2008 @ 07:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaska46:
läppäri on
Muista suojata se verkko.
jaska46
Senior Member
_
27. toukokuuta 2008 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FN+F3?
jaska46
Senior Member
_
29. toukokuuta 2008 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tää läppäri on fujitsu siemens amilo.
ei onnannut tolla FN+F3.
jos täs ei oo wlan ajureita mistä mä ne saisin?
Mainos
_
__

_
jaska46
Senior Member
_
29. toukokuuta 2008 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt sain tän sellattiin että löysin toisten langattomat yhteydet lähistöltä.
mut miten mä saan yhteyden tohon mun adsl ja mun koneen langattoman yhteyden?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > langatonyhteys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy